مزرعه سبزی، گل شرق همپتون بر روش های پایدار و احیا کننده اصرار دارد

بریتنی هال و کیلی بروکس از میدلتاون، شرکای زندگی و تجارت، به مدت سه سال به دنبال یافتن طرح ایده آل برای تحقق رویای خود برای افتتاح مزرعه ای بودند که بر روش های قدیمی کار کردن زمین متکی است.

در Middletownpress.com بیشتر بخوانید



منبع هال در سال 2018 کشاورزی را پس از یک حرفه در خدمات اجتماعی، از جمله به عنوان هماهنگ کننده مسکن برای آژانس اسکان مجدد پناهندگان و مدیر پرونده در برنامه اشتغال اسنپ هاوایی آغاز کرد. او به زودی “سوخته” شد و شروع به تغییر شغل کرد. هال گفت: “کشاورزی به معنای واقعی کلمه شما را زمینگیر می کند، زیرا دست خود را در خاک دارید.”

در ابتدا، آنها هیچ تجربه کشاورزی نداشتند. هال گفت، با این حال، این زوج خانواده‌های حمایت‌کننده‌ای دارند که می‌خواهند در صورت نیاز، درختان را قطع کنند، حصار بکشند و موارد دیگر. “این یک محور برای همه است.”

نتیجه مزرعه Beets & Bloom در ایست همپتون است، جایی که این دو محصول ارگانیک و گل‌ها را به روشی احیاکننده و پایدار پرورش می‌دهند. سال گذشته، آنها 12 هکتار زمین را در جاده بارانداز Oakum در نزدیکی خط پورتلند تضمین کردند. در حال حاضر، هال و بروکس محصولات زراعی را در کمتر از یک هکتار می کارند.