معرفی انواع سبک‌ های موسیقی در دنیا ستاره | kordify

از آن زمان پانک در سایر گرایش ها مثلاً پانک هارد کر و سایر استایل ها مثل الکترونیک، متال و اسکا توسعه یافت. موسیقی پاپ بیش از سایر ژانرها تحت تأثیر اقتصاد، تولید و بازاریابی انبوه قرار دارد که اولین تلاش برای همه گیر شدن آن در قرن نوزدهم دانلود آهنگ کردی صورت گرفت. این نخستین بار بود که ترانه سرایان می توانستند بدون سفرهای تبلیغاتی یا حمایت از گروه های موسیقی، درآمد مستقل داشته باشند. اختراع سیلندرهای فونوگرافیک در پایان قرن نوزدهم و مهم تر از آن تکنولوژی دیسک های موسیقی در اوایل دهۀ بیستم، استاندارد آهنگسازی و پتانسیل نشر انبوه آثار موسیقی را یک گام بلند، به جلو راند. در میان اولین سبک های شناخته شده از این ژانر می توان به دیکسی لند متعلق به نیوئورلئان در سال ۱۹۱۰ و استراید که شکلی از موسیقی پیانو و توسعه یافتۀ سبک رگتایم است اشاره کرد. جز تا دو دهه به گسترش خود ادامه داد تا اینکه بعد از اولین محبوبیت بین المللی، بخش عمدۀ تمرکز از سوئینگ که مبتنی بر رقص بود به سبک ریتمیک پیچیده تری به اسم بی پاپ در اواسط دهۀ ۴۰ معطوف شد.

  • ریشه این سبک را می توان در دهه 1920 که زمان ظهور آن بوده جستجو کرد.
  • با گذشت چند سال به تدریج سبک های Heavy Metal و Punk نیز از این موسیقی پدیدار گشتند.
  • موسیقی کانتری با 43 درصد و موسیقی مذهبی با 40 درصد در صدر ژانرهای موسیقایی هستند که این گروه بیشتر دوست دارند به آن گوش دهند.
  • علاقه‌مندان به راک معتقدند این سبک در قرن بیست و یکم رو به افول رفته است.
  • الان می توانید ستارگان کره ای پاپی را ببینید که پا به عرصه این جریان جهانی گذاشته اند.

معرفی انواع سبک‌ های موسیقی در دنیا ستاره | kordify هارد راک اساس سبک متال را پایه ریزی کرد که بعدها به زیرشاخه های زیادی تقسیم شد. راک تئاتری و کمدی در اوایل دهۀ ۱۹۷۰ توسعه یافت و در نیمۀ اول دهۀ ۱۹۹۰ محبوبیت زیادی به دست آورد. گرچه موسیقی منطقه ای خلاف موسیقی جهانی است اما حجم قابل توجهی از انواع موسیقی وجود دارد که ترکیبی از هر دوی آنهاست. زیرشاخه های محلیِ ژانرهای جهانی در صورتی که از المان های منطقه ای مثل آفرو جاز، فانک لاتین، پاپ عربی و نظایر آن استفاده کنند جزو همین دسته محسوب می شوند. با این حال، ژانرهایی مثل پیکو پاپ، راک Yacht و polish yass صرف نظر از فرم منطقه ای موسیقی منطقه ای به شمار نمی روند چون در صدد گسترش موسیق جهانی هستند و نه منطقه ای. با این حال سبک جهانی در شکل ابتدایی خود تکامل یافتۀ موسیقی منطقه ای به ویژه موسیقی آمریکایی و اروپایی است که مثال مشهورش آهنگ های کلاسیک وسترن، بلوز و جز است.

راک Rock

به طور کلی سبک ایندی (مستقل) شامل آهنگ‌هایی‌ست که خارج از لیبل‌های تبلیغاتی و تجاری ساخته می‌شوند. در این سبک‌ها موسیقیدان اختیار کامل روی تنظیم و میکس و مسترینگ آهنگ خود دارد و کارهای ضبط و حتی انتشار آهنگ با خود اوست. بنابراین آهنگ‌های ایندی توجه کمتری به موفقیت تجاری دارند و دست موزیسین در ایجاد خلاقیت‌ بازتر است. برای مثال در کنار سبک راک، سبک ایندی راک نیز به وجود آمده که در آن نسخه‌ی موفقیت تجاری رعایت نمی‌شود و آهنگ‌ها شمایل تازه‌تر و کم‌ زرق و برقی دارند.

موسیقی منطقه ای (Regional Music)

توت هيبرت، آلتون اليس و باب مارلی از جمله هنرمندان سبک رگه هستند. موسیقی جاز یا جز در اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم در ميان آمريكایيان افريقايی تبار در نيواورلئان در آمريكا شكل گرفت. چيل اوت يكي از ‍‍‍‍‍‍‍ زير مجموعه‌هاي ‍ ژانر موسيقي الكترونيك است. كلمه چيل از يك كلمه عاميانه انگليسي به معناي تمدد اعصاب و آرامش گرفته شده است.

اگر می خواهید یک نوازنده حرفه ای (و نه فقط یک گیتاریست متال) شوید، احتمالاً باید سبک های دیگری را نیز یاد بگیرید. اگر از یک چالش مانند تک نوازی (یا نوازندگی دو یا سه نفره) لذت می برید یا اینکه موسیقی بی کلام را زیاد دوست دارید، نواختن آن یک سبک بسیار سرگرم کننده است. خیلی از افراد در هنگام شروع نوازندگی نمی دانند چه سبکی را شروع کنند و عموا سبکی که در شروع با آن مواجه می شوند سبک پاپ است در صورتی که ممحکن است سبک های دیگر برای آن ها جذاب تر باشد و انگیزه بیشتری به آن ها بدهد. ریتم‌های گیرا که با دست زدن و حرکت‌های موزون بدن روی آن‌ها تأکید می‌شود از ویژگی‌های مهم موسیقی سول هستند.

معرفی سبک های نوازندگی گیتار و انتخاب سبک مناسب