سرویس Steenks در طول Horticontact یک سوییپر گسترده جدید را معرفی می کند

در نمایشگاه HortiContact در Gorinchem، Steenks Service یک سوییپر جدید معرفی خواهد کرد: Stefix 150. این سوییپر دارای عرض جارویی 1.5 متری است. این دستگاه توسط خود Steenks Service توسعه و طراحی شده است. پس از یک دوره آزمایشی، Stefix 150 با تبلیغات در نمایشگاه معرفی می شود.

علاوه بر این، در HortiContact، این شرکت چندین ماشین جدید را از طیف خود ارائه خواهد کرد. جارو روکش زمین استفیکس 135 اچ دی با دامپ بالا و جارو برقی روکش زمینی استفیکس 73 بی تی نیز ارائه خواهد شد. بنابراین، پس از معرفی آنها در نمایشگاه IPM در اسن، می توان آنها را در Gorinchem نیز مشاهده کرد.

علاوه بر این، این شرکت آخرین چرخ دستی ریلی لوله خود را در غرفه به نمایش خواهد گذاشت. در نهایت، آنها یک ظرف جدید برداشت فلفل دلمه ای AGV برای نشان دادن دارند.

دستگاه جارو بی نظیر
Stefix 150 برای تمیز کردن مناطق بزرگ طراحی شده است. دستگاه به طور همزمان جارو می‌کشد و جارو می‌کشد، بنابراین تمام خاک و گرد و غبار در سطل زباله جمع‌آوری می‌شود. ظرفیت این دستگاه حدود 9700 متر مربع در ساعت است.

تقاضا از بازار
این دستگاه به دلیل تقاضای بازار ایجاد شد. با توجه به صرفه جویی در مقیاس در صنایع مختلف، مناطق برای جارو کردن بزرگتر و بزرگتر می شوند. پرکاربردترین دستگاه Stefix 95 بود که عرض آن حدود 1 متر بود. فقط این عرض فراگیر در سمت باریک است. مشتریان می‌خواهند جارو را با کارایی بیشتری انجام دهند، بنابراین از ماشین‌های جارو گسترده‌تر درخواست می‌کنند. این ماشین‌های عریض‌تر در حال حاضر موجود هستند، اما قیمتی 3 برابر بالاتر از Stefix 95 دارند. بنابراین، نیاز مشتری یک رفتگر گسترده، مقرون به صرفه و ساده بود. هدف Steenks Service توسعه و آزمایش چنین ماشینی به طور خاص بود که نتیجه آن Stefix 150 بود.

برای اطلاعات بیشتر:
سرویس استینکس
یان ون دی لارویگ 1
2678 LH، De Lier
تلفن: +31 (0) 174 510 266
فکس: +31 (0) 174 518 326
[email protected]
www.steenks-service.nl

منبع