“استارلاین فلاورز وارد کت بزرگتری می شود”

چند سال پیش، ما با جوست پتری در مورد رشد و شکوفایی سرمایه گذاری جدید او، Starline Flowers صحبت کردیم، که در درجه اول بر واردات گل های فصلی ایتالیا تمرکز دارد. آیا اوضاع همچنان در حال پیشرفت است و آیا تجارت از ناپل و اطراف آن همچنان پررونق است؟

جوست می‌گوید: «در دسترس بودن محصول افزایش یافته است، اما این دو جنبه دارد. این به معنای فرصت‌های جدید است، اما همچنین به این معناست که آوردن کالا برای دیگران آسان‌تر می‌شود. بسیاری از دلالان هستند که محصولات تولیدکنندگان را تجمیع می‌کنند و حتی گاهی اوقات آنها را عرضه می‌کنند. در سطح 1 واگن برقی دانمارکی.”

بدون شک، این برای برخی جالب است، اما، همانطور که می توان مشاهده کرد، نه همیشه. “در غیر این صورت، مطمئناً دلیل وجودی نداشتیم. واقعیت این است که شناخت برند ما در حال رشد است، ما به طور پیوسته به مسیر تعیین شده ادامه می دهیم و در حال تثبیت هستیم. و من می گویم که بسیار خوب کار می کنیم. سهم ما از تجارت ایتالیا در دو سال گذشته سه یا حتی چهار برابر شده است.

درد رو به رشد
این عالی است، اما مشکلات لجستیکی نیز به همراه دارد. جوست می خندد: “شما باید افراد بیشتری را از این طرف و آن طرف راضی نگه دارید.” “به همین دلیل، ما اخیراً به یک جعبه بزرگتر در سالن حراج نقل مکان کرده ایم. علاوه بر این، وسلی، که من شرکت را با او راه اندازی کردم، اخیرا تصمیم گرفته است که کار دیگری انجام دهد، بنابراین تیم ما باید حتی بیشتر از این هم پیشرفت کند.”

ایجاد روابط
به گفته جوست، جایی که استارلاین نسبت به رقبا برتری دارد، اتصالاتش روی زمین است. “تا جایی که ممکن است، ما سعی می کنیم به تامین کنندگان خود در مورد کشت، درجه بندی و مقدار توصیه کنیم. بدیهی است که این کار آسانی نیست، اما ما در حال ایجاد یک رابطه خوب هستیم و یک شریک قابل اعتماد هستیم. از این طریق، تولیدکنندگان نیز مایل به شنیدن هستند. به سوالات و مشاوره شما.”

کار باید انجام شود
در حال حاضر، معامله گر در انتهای معاملات بهار قرار دارد. “در حالی که ژانویه به طور سنتی ماه بدی برای همه است، اما برای ما بسیار شلوغ است. اکنون که گل های هلندی شروع به ورود کرده اند، اوضاع دوباره برای ما کند شده است و چالش جذب تجارت کافی است. واقعیت این است که در در سال‌های اخیر، از هم‌اکنون تا سپتامبر دوره آرام‌تری را تجربه کرده‌ایم و یکی از چالش‌های ما تغییر این است.»

30 درصد بیشتر
در نهایت، جاه طلبی کم نیست. ما می‌خواهیم بزرگ‌تر شویم و 30 درصد بیشتر در فصل آینده وارد کنیم. در عین حال، هزینه‌ها افزایش می‌یابد؛ اجاره، کارکنان جدید و تمام هزینه‌های لازم در حال افزایش است. بنابراین، ما نیز به حجم بیشتری نیاز داریم. علاوه بر این، ما از بسیاری جهات یک شرکت در حال رشد است و بنابراین در حال ارزیابی سرمایه گذاری هایی است که باید انجام شود، هدف اصلی تثبیت، ایجاد شناخت برند ما و تضمین یک محصول محکم و محکم است.

برای اطلاعات بیشتر:
استارلاین گل
جوست پتری
[email protected]
www.starlineflowers.com

منبع