ادوین ون دن برگ به عنوان مدیرعامل Boal منصوب شد



ادوین ون دن برگ به عنوان مدیر اجرایی جدید گروه BOAL منصوب شد که از اول ماه مه اعمال می شود. ون دن برگ جانشین آدری پولس خواهد شد که تصمیم به کناره گیری پس از یک دوره ستودنی گرفته است.

Van den Berg سابقه ای با تجربه در بخش های تولید و ساخت و ساز را برای گروه BOAL به ارمغان می آورد. ون دن برگ پس از اخذ مدرک مدیریت بازرگانی فنی از دانشگاه فناوری آیندهوون، شغل قابل توجهی را عمدتاً در صنعت ساخت و ساز ایجاد کرد. اخیراً، او به عنوان مدیر عامل Outdoor Life Group NV، یک شرکت نمونه کار پارکوم که در تولید و توزیع چوب باغ و سوله باغ تخصص دارد، خدمت کرد.

رونالد بوئرز، رئیس گروه BOAL می‌گوید: «خوشحالیم که ادوین به‌عنوان مدیرعامل جدید به BOAL می‌پیوندد. “ما بر این باوریم که تجربه گسترده او در صنعت و رویکرد آینده نگر او ارزش قابل توجهی را برای گروه BOAL اضافه می کند زیرا این شرکت به سفر خود برای پیشرو بودن در راه حل های باغبانی و خورشیدی با قابلیت های اکستروژن آلومینیوم داخلی خود ادامه می دهد.”

ادوین در مورد نقش جدید خود ابراز اشتیاق کرد و گفت: “من مفتخرم که به گروه BOAL ملحق می شوم و مشتاقم که بر پایه محکمی که توسط آدری و تیم گذاشته شده است بنا کنم. ما با هم به خدمت به مشتریان جهانی خود ادامه خواهیم داد و رشد خواهیم کرد. شرکت ما در عین حال به هدف خود برای کمک به تغذیه و تامین انرژی جمعیت رو به رشد وفادار است.

گروه BOAL از ادوین ون دن برگ استقبال می کند و در عین حال از آدری پولس به خاطر رهبری و تعهدش تشکر می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه BOAL
تلفن: +31 (0) 174 316 100
ایمیل: [email protected]
www.boalgroup.com

تاریخ انتشار:

منبع