آن احساس گل روز ملی مراقبت از خود را جشن می گیرد



ابتکار “آن احساس گل” روز ملی خودمراقبتی را پذیرفته است.

That Flower Feeling یک طرح ملی بازاریابی گل است که در سال 2021 توسط CalFlowers تأسیس شد و به افزایش مصرف گل در سراسر ایالات متحده از طریق یک کمپین بازاریابی مستقیم مصرف کننده اختصاص داده شده است که استفاده از گل ها را در روال های روزمره مراقبت از خود ترویج می کند. تلاش تعاونی تلاش می‌کند تا تجربه داشتن گل‌های تازه را به بخشی از زندگی روزمره تبدیل کند، و این ایده را ترویج می‌کند که حتی ساده‌ترین دسته گل نیز می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رفاه فرد داشته باشد. این ابتکار با گرفتن “آن احساس گل” به دنبال گسترش شادی و تأثیر گل ها به طور منظم است و در نهایت با افزایش تقاضا برای فروش غیر تعطیلات، کل صنعت گل را به نفع خود می برد.

هر سال، روز ملی خودمراقبتی در 5 آوریل برگزار می شود. این روز به عنوان یادآوری ملایمی برای همه در سراسر کشور است که به یاد داشته باشند مکث کنند، استراحت کنند و کمی برای خود جا باز کنند. همه تشویق می‌شوند تا در فعالیت‌هایی شرکت کنند که برایشان شادی می‌آورد و به کاهش استرس کمک می‌کند. روز ملی خودمراقبتی توسط لورا شوارتز در اکتبر 2020 ایجاد شد. اقدامات مراقبت از خود به ما کمک می‌کند تا نسخه‌های سالم‌تر و شادتری از خود داشته باشیم. در دوران معاصر تر، خودمراقبتی به روشی جهانی برای رسیدگی به نیازهای شخصی تبدیل شده است. خودمراقبتی از طریق راه های مختلف با هدف افزایش رفاه ترویج می شود. این شامل بسیاری از شیوه ها و دیدگاه ها می شود که پایه و اساس یک روال مراقبت از خود را تشکیل می دهد. که دامنه وسیعی را در بر می گیرد، جنبه هایی مانند سلامت جسمی، اجتماعی، روانی، عاطفی و معنوی را در بر می گیرد. حتی حرکات به ظاهر متواضعانه، مانند انتخاب یک دسته گل از خواربارفروشی یا گل فروشی مجاور، می تواند به عنوان اقدامات مهم مراقبت از خود عمل کند.

تأثیری که خودمراقبتی می تواند داشته باشد شگفت انگیز است. وقتی صحبت از گل ها می شود، حضور آنها می تواند احساسات شادی را برانگیزد، احساس رضایت از زندگی را افزایش دهد و رفتار اجتماعی را به شیوه ای مثبت بسیار فراتر از آنچه معمولاً تصور می شود تحت تأثیر قرار دهد. مطالعات نشان داده اند که فعل و انفعالات با گل ها می تواند تأثیرات عمیقی بر کاهش استرس، تقویت خلق و خو و ارتقای رفاه کلی داشته باشد. مطالعه‌ای در دانشگاه راتگرز نشان داد که “گل‌ها اثر مثبت بلندمدتی بر خلق‌وخو دارند. به طور خاص، شرکت‌کنندگان در مطالعه گزارش کردند که پس از دریافت گل احساس افسردگی، اضطراب و بی‌قراری کمتری داشتند و احساس لذت و رضایت بیشتری از زندگی داشتند.” هدف آن احساس گل الهام بخشیدن به افراد برای کشف رابطه هم افزایی بین شیوه های مراقبت از خود و زیبایی گل ها است.

برای جشن گرفتن روز ملی خودمراقبتی در 5 آوریل، That Flower Feeling چندین دسته گل در حساب‌های اینستاگرام و TikTok خود برگزار می‌کند. این ابتکار با شناخت و اهمیت روزافزون خودمراقبتی و سلامت روان همسو است.

برای اطلاعات بیشتر:
CalFlowers
[email protected]
www.cafgs.org

تاریخ انتشار:

منبع