50000 گل لاله در یک مزرعه خانوادگی اوکراینی شکوفا شدند

در پریلوکی اوکراین، خانواده Kebenko گلخانه خود را به نام Staryi Dvir ارائه می‌کنند که با 50000 گل لاله از انواع و رنگ‌های متنوع تزئین شده است.

بیش از 15 سال، تحت هدایت رومن کبنکو، پرورش گل سرگرمی به یک تجارت خانوادگی تبدیل شده است. Kebenko ارزش درمانی گل ها را تأیید می کند و به توانایی آنها در انحراف از مشکلات و منفی های زندگی اشاره می کند.

امسال، زمانی که هلند نتوانست سفارش خود را انجام دهد، Kebenko پیشنهادی برای 40 گونه جایگزین لاله از جمله “نئون” قابل توجه و گونه ای با 2 تا 3 گل در هر ساقه دریافت کرد. علاوه بر این، یک تامین کننده هلندی یک نوع خاص، “امپراتوری روم” را منحصراً برای Kebenko کشت.

علاوه بر این، لاله‌های گلدانی نیز معرفی شده‌اند که پس از شکوفه‌دهی می‌توان آن‌ها را دوباره کاشت.

این لاله ها که به صورت هیدروپونیک رشد کرده اند، به دلیل اندازه چشمگیرشان که از 50 تا 70 سانتی متر متغیر است، متمایز هستند. با راهنمایی از تامین کنندگان هلندی، Kebenkos به طور یکپارچه در طول پنج سال گذشته به کشت هیدروپونیک تبدیل شده است.

Kebenko تمایز مهمی را بین لاله‌های وارداتی اروپا و لاله‌هایی که در داخل کشور از پیاز رشد می‌کنند، برجسته می‌کند. در حالی که لاله های اروپایی اغلب نابالغ با جوانه های کوچک برای تحمل حمل و نقل و ذخیره سازی به دست می آیند، لاله های پریلوکی به صورت تازه به یخچال های خرده فروشان تحویل داده می شوند. در نتیجه، مصرف کنندگان تازه ترین شکوفه های ممکن را دریافت می کنند.

منبع: m.gorod.cn.ua

منبع