گردباد گلخانه گوجه فرنگی اوهایو را متلاشی کرد

گفته می شود این گلخانه شرکت گلخانه ای اوهایو است که در تمام طول سال فعالیت می کند و محصولات مارک دار را برای خرده فروشان در ایالت های اوهایو، میشیگان، پنسیلوانیا، نیویورک، ایندیانا، ایلینویز، کنتاکی و ویرجینیای غربی در حال رشد است.



منبع

به گزارش سرویس ملی هواشناسی، گردباد در یک اردوگاه 7 مجروح برجای گذاشت. اخبار محلی WHIO گزارش می دهد که با یک سرباز ایالتی اوهایو که در محل در گلخانه حضور داشت، دو دیگ بخار منفجر شدند. استیو هندرسون، شهردار واپاکونتا، به مرکز خبر 7 گفت. طبق گزارش وب سایت خبری، کل خسارت 7.5 هکتار است. آژانس حفاظت از محیط زیست به گلخانه پاسخ داد و مواد خطرناک اسید نیتریک، کود و سفید کننده را مدیریت می کند.

از بعدازظهر دوشنبه، چندین شرکت تجاری و اعضای جامعه همچنان بدون برق بودند.

@georgeerastus #turnadodage #wapakgreenhouse #turnado #turnadoes #طوفان #طوفان #خسارات طوفان #کامل تلفات #همسطح #وای #قدرت طبیعت #لعنتی #باد #خسارات باد #لعنتی باد #wapak #wapakoneta #wapakonetaohio #georgeerastus Original sound –

“اولین نشانه آسیب قابل مشاهده مرتبط با این گردباد در جاده Owl Creek رخ داد. گردباد با حرکت به سمت شمال شرقی تقویت شد، بخش قابل توجهی از سقف یک انبار را برداشت و چندین تیر برق را شکست. درست در شمال شرقی اینجا، یک تجاری بزرگ است. به گزارش سازمان هواشناسی کشور، گلخانه به طور کامل تسطیح شد. بعداً، چندین خانه مزرعه آسیب دیدند و ساختمان های بیرونی بین Wapakoneta و Uniopolis، به ویژه در امتداد میدل پایک، آسیب دیدند یا ویران شدند.

تصاویر ویرانگر از اوهایو نشان می‌دهد که یک گلخانه گوجه‌فرنگی با فناوری پیشرفته در اثر گردباد EF1 فروریخته است که در نزدیکی Wapakoneta در Auglaize County، اوهایو، در ساعات اولیه صبح اول آوریل 2023 رخ داد.