“یک موفقیت بزرگ قرمز با تاثیر!”

رابرت ایلسینک از Interplant Roses درباره موفقیت این تبلیغ مشترک گفت: “ما از پاسخی که از گلفروشان و مشتریان در سراسر جهان دریافت کرده ایم هیجان زده هستیم. گل رز اکسپلورر تنوع زیبایی است و ما مفتخریم که با استاد گلفروش همکاری می کنیم تا تبلیغ کنیم. حضور دیجیتالی که ما ایجاد کرده‌ایم در قابل مشاهده‌تر کردن اکسپلورر برای مشتریان مؤثر بوده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه این موفقیت در آینده هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
کاشت
www.interplant.nl
www.facebook.com/interplantroses
www.instagram.com/interplantroses

استاد گل فروشی
استاد.گلفروش
www.facebook.com/Masterflorist.US
www.instagram.com/masterflorists





منبع

Interplant Roses و Master Florist به تبلیغ موفق محصول خاص گل رز Explorer افتخار می کنند. این گل رز زیبا به دلیل رنگ قرمز مخملی غنی، طول ساقه 60 تا 80 سانتی متر، شکوفه های فنجانی شکل و جذابیت عاشقانه اش شناخته شده است که آن را به بهترین رز قرمز برای هر رویداد، چیدمان یا دسته گلی تبدیل می کند. همچنین یک برنده بازار بین المللی بوده و عمر گلدانی بین 12 تا 14 روز دارد.”

رز اکسپلورر از طریق تاجر/صادرکننده بهتر در دسترس است. گلفروشان می توانند با تامین کنندگان محلی خود تماس بگیرند تا آن را در فروشگاه های خود داشته باشند و از تبلیغاتی که در اروپا و آمریکای شمالی نیز به دست مصرف کنندگان زیادی می رسد، استفاده کنند.

سازندگان Master Florist سخت تلاش کرده اند تا گل رز اکسپلورر را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند و پست های بصری خیره کننده ای ایجاد کنند و با مشتریان درگیر شوند. در نتیجه تقاضا برای این گل رز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و گلفروشان در سراسر جهان می خواهند آن را در فروشگاه های خود داشته باشند.

از زمان راه اندازی تبلیغ مشترک، Master Florist و Interplant از طریق حضور دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، نام تجاری برای گل رز اکسپلورر ایجاد کرده اند. با افزایش دسترسی هر ماه، این تبلیغ موفقیت بزرگی بوده است و میلیون ها نفر را جذب کرده و بیش از 15000 دنبال کننده به دست آورده است.