کل منطقه نمایشگاه Plantarium|Groen-Direkt 2024 10% بزرگتر از سال گذشته

در 21 و 22 آگوست 2024، سومین دوره پاییز این نمایشگاه دوباره مکانی برای تامین کنندگان و همه افراد دیگری که به طور حرفه ای در بخش سبز فعالیت می کنند خواهد بود. کل منطقه نمایشگاه 10 درصد بزرگتر از سال گذشته خواهد بود و 70 درصد از آن منطقه قبلا رزرو شده است. با گذشت چهار ماه دیگر، برگزارکنندگان انتظار دارند قبل از افتتاح نمایشگاه، منطقه به طور کامل رزرو شود.

برگزارکنندگان می گویند که این نمایشگاه در عین حال از نظر وسعت بین المللی نیز شده است و علاقه زیادی را از سوی غرفه داران خارج از هلند به خود جلب کرده است. غرفه داران خارجی که در دوره های قبلی شرکت کرده اند، پاییز امسال دوباره حضور خواهند داشت و حتی در حال گسترش خواهند بود. و بخش بزرگی از غرفه داران جدید نیز از خارج از هلند خواهند بود. البته خود برگزارکنندگان نمایشگاه تلاش می‌کنند تا بازدیدکنندگان و غرفه‌داران جدیدی را از خارج جذب کنند. غرفه داران از هر کشوری می توانند شرکت کنند، حتی کسانی که هیچ ارتباط مستقیمی با Groen-Direkt ندارند. همه علاقه مندان می توانند از طریق سایت ثبت نام کنند. کسانی که غرفه (غیر از غرفه های بودجه) را حداکثر تا 26 اردیبهشت رزرو کنند، از تخفیف رزرو زود هنگام بهره مند می شوند.

جدید: پاسیو جذاب در فضای باز
Plantarium|Groen-Direkt همه چیز درباره گیاهان است. اما نسخه پاییز همچنین فرصتی ایده‌آل برای کشاورزان و خریداران است تا با یکدیگر ملاقات کنند – روابط خود را تقویت کنند، تماس‌های جدید برقرار کنند و برای فصل‌های آینده برنامه‌ریزی کنند. در کنار ساختمان دائمی نمایشگاه، یک خیمه بزرگ، سبک و دارای تهویه مطبوع وجود خواهد داشت که توسط یک پاسیو بزرگ برای پذیرایی داخلی و خارجی احاطه شده است. بنابراین، هر آب و هوایی، نمایشگاه محیطی عالی و جذاب را به شما ارائه می دهد تا در آن با مردم ملاقات و گفتگو کنید، مذاکرات را انجام دهید و به طور کلی اوقات خوبی را سپری کنید.

جوایز خرده فروشی سبز
Plantarium|Groen-Direkt، البته، نمایشگاه شماره یک برای معرفی نوآوری ها و نوآوری ها است که در مکان های برجسته در سراسر نمایشگاه ارائه می شود. عکس مورد علاقه بازدیدکنندگان و دیوار مشاهیر را مستقیماً در ورودی پیدا خواهید کرد، و خیمه شب بازی فوق‌الذکر یک کانون جذاب برای نوآوری‌ها و نوآوری‌های بازار را در خود جای می‌دهد.

گروه های بازدید کننده
Plantarium|Groen-Direkt با قهوه، چای، نوشابه و ساندویچ رایگان به بازدیدکنندگان خود پذیرایی بسیار گرمی می دهد. همچنین امکاناتی برای راحت‌تر کردن شرایط برای گروه‌های خریداران/بازدیدکنندگان وجود دارد. به عنوان مثال، گروه هایی که بازدید آنها از قبل ثبت شده است، از ورود مستقیم از طریق بلیت گروهی لذت می برند، مربی آنها اجازه دارد آنها را در ورودی پیاده کند، میز برای آنها در محل ملاقات رزرو می شود و در صورت تمایل، می توان از آنها استقبال کرد و از نمایشگاه بازدید کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
PLANTARIUM|GROEN-Direct
www.plantariumgroendirekt.nl

منبع