پرورش دهندگان گل ایتالیایی به دنبال محصولات جدید و بازارهای صادراتی هستند

لوئیجی تریکاریکو توضیح می دهد که تولید گل های شاخه بریده محلی در ایتالیا دستخوش تغییرات متعددی شده است که هدف آن صادرات افزایش یافته است. شرکت او Triflor di Tricarico Luigi به عنوان توزیع کننده گل های شاخه بریده Danziger و گیاهان بستر در ایتالیا، افزایش تقاضا برای انواع گل های شاخه بریده Danziger را تجربه می کند و پتانسیل زیادی برای گونه های Danziger می بیند که جایگزین سنتی شوند (عمدتاً گل رز، لیلیوم، میخک). محصولات تولید کنندگان ایتالیایی Tricarico تاکید می کند که اکثر محصولات تازه تولید شده برای صادرات به ویژه به هلند و سایر کشورهای اروپایی طراحی شده اند.


Anat Moshes of Danziger با Luigi Triscarico از Triflor di Triscarico Luigi در Myplant & Garden 2024.

کشاورزانی که به دنبال محصولات جدید هستند
Tricarico اشاره می کند که انتقال به یک محصول جدید از زمان شروع همه گیری شیوع بیشتری پیدا کرده است. در میان پرورش دهندگان، و به ویژه تولیدکنندگان گل رز، روند رو به رشدی به سمت کاوش انواع جایگزین وجود دارد. Tricarico توضیح می دهد، “تقاضا برای گل رز بریده شده در ایتالیا در سال های گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، عمدتا به دلیل رقابت با گل رز از آمریکای جنوبی و آفریقا. در نتیجه، بسیاری از تولید کنندگان تصمیم به تغییر محصول می گیرند.” بنابراین، جایگزین های در حال ظهور چیست؟ او می‌گوید: «ما شاهد افزایش تقاضا برای لیمونیوم، استاتیس، کراسپدیا، اسکبیوزا، ورونیکا، گیپسوفیلا و هیپریکوم هستیم که همگی توسط Danziger پرورش و عرضه می‌شوند.

یکی دیگر از نیروی محرکه این تغییر، افزایش شدید قیمت انرژی است. Tricarico: “این “گلهای تابستانی” تقریباً نیازی به گرمایش اضافی ندارند و آنها را به گزینه ای اقتصادی تر تبدیل می کند. علاوه بر آن، در ایتالیا و عمدتاً در مناطق جنوبی مانند کامپانیا، پولیا و سیسیلیا، شرایط آب و هوایی و دانش این محصول به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که محصولی با کیفیت بالا با هزینه های تولید متوسط ​​تولید کنند.

همچنین، او پتانسیل زیادی برای محصولات گل شاخه بریده Danziger برای جایگزینی محصولات سنتی تولیدکنندگان ایتالیایی می بیند.” محصولاتی مانند ranunculus، شقایق، نیلوفر و غیره، که به طور سنتی در ایتالیا کشت می شوند، نه تنها برای رشد گران هستند، بلکه آنها نیز گران هستند. همچنین کوتاه‌مدت و فصلی هستند. ما می‌توانیم محصولاتی را در تمام طول سال ارائه دهیم که سودآوری کشاورزان را افزایش می‌دهد.»


انواع آن در غرفه Danziger و Triflor di Tricarico Luigi در Myplant & Garden به نمایش گذاشته شده است. در جهت عقربه های ساعت، Skyler Splash Blue، Globo Punch، Globo Applegreen، و Sensy Tip-Top. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

پتانسیل صادرات
Tricarico تاکید می کند که بسیاری از تولیدکنندگان صادرات را به ویژه به هلند و سایر کشورهای اروپایی هدف قرار داده اند. اما چه چیزی گل های ایتالیایی را متمایز می کند؟ وی توضیح می دهد: ترکیب آب و هوای مطلوب و دانش گسترده منجر به تولید محصولات باکیفیت می شود. علاوه بر این، هزینه‌های حمل و نقل کمتر و زمان‌های حمل و نقل کوتاه‌تر مزیت‌های مهمی هستند؛ تنها 1.5 تا 2 روز با کامیون از ایتالیا به هلند طول می‌کشد.


در سمت چپ، Unicorn برای اولین بار برجسته شده است، زیرا یک معرفی 2024 است. بالا سمت راست: Green Beacon، پایین سمت راست Bon-Bon Scoop. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

افزایش تقاضا
Tricarico به افزایش مداوم صادرات در سال های اخیر اشاره می کند و پتانسیل رشد بیشتری را در آینده پیش بینی می کند. او می‌گوید: «خوشحالم که طیف گسترده‌ای از محصولات مد روز و خوب Danziger را ارائه دهم. آنات موش، معاون گل های شاخه بریده دانزیگر، در پایان می گوید: «او علاوه بر ارائه و ریشه یابی محدوده ما در ایتالیا، تخصص فنی را نیز ارائه می دهد که موفقیت پرورش دهندگان را افزایش می دهد.

در جهت عقربه های ساعت، Bon-Bon Scoop، Trigreen XL، Sensy Nectarine و Scabiosa. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر
لوئیجی تریکاریکو
تری فلور دی تریکاریکو لوئیجی
ایمیل: [email protected]
www.triflor.it

آنات موش
دانزیگر
ایمیل: [email protected]
www.danziger.co.il

منبع