وبینار به صنعت ag کمک می کند از خود در برابر تهدیدات سایبری محافظت کند



ZAG Technical Services (ZAG)، یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات متخصص در امنیت سایبری، تجزیه و تحلیل داده ها، و خدمات مدیریت شده در صنایع غذایی و آشامیدنی، در حال راه اندازی یک سری وبینار جدید است که برای توانمندسازی مشاغل کشاورزی با دانش و ابزارهای لازم برای محافظت از آنها طراحی شده است. زیرساخت دیجیتال در برابر افزایش تهدیدات سایبری

آلبرت براون، مدیر ابتکارات استراتژیک در ZAG گفت: «مأموریت ما نه تنها ارائه راه‌حل‌های امنیت سایبری سطح بالا، بلکه آموزش و فعال کردن مشاغل کشاورزی در قلب اقتصادمان است. ما دیده‌ایم که بدون فناوری که امروزه به شدت به آن تکیه می‌کنیم، تداوم کسب‌وکار کمی وجود دارد.

ZAG با درک چالش حیاتی دفاع در برابر تهدیدات سایبری در هنگام مواجهه با کمبود منابع، تخصص خود را از طریق مجموعه‌ای از وبینارها با هدف ارتقای وضعیت امنیت سایبری و کارایی نهادهای کشاورزی ارائه می‌کند. براون گفت: “هدف ما این است که کسب و کارها را به دانش و ابزارهایی که برای محافظت از عملیات خود در برابر تهدیدات سایبری و اطمینان از اطمینان از تامین شرکا و مشتریان خود نیاز دارند، مجهز کنیم.”

آلبرت براون

با برنامه ریزی دو وبینار اول برای 24 آوریل و 1 مه، این مجموعه مجموعه ای از موضوعات مرتبط با امنیت سایبری و استفاده از داده ها برای محافظت، کاهش هزینه ها و بهینه سازی عملکردهای تجاری در کشاورزی را ارائه می دهد. جلسات توسط متخصصان باتجربه و کارشناسان موضوع در ZAG، از جمله مهمانان برجسته در چندین جلسه که بینش‌هایی در مورد آخرین تهدیدات، استراتژی‌های دفاعی و روندها به اشتراک می‌گذارند، هدایت می‌شوند.

موضوعات شامل اما محدود به موارد زیر نخواهد بود:

  • امنیت سایبری در اکوسیستم دیجیتالی امروزی
  • کاهش خطر اختلال در فناوری
  • اثرات گسترده یک حمله سایبری
  • آمادگی، واکنش و بازیابی حوادث سایبری
  • حفاظت و استفاده از داده ها

هر وبینار شامل 20 دقیقه اطلاعات و راهنمایی ارزشمند با یک جلسه پرسش و پاسخ زنده 10 دقیقه ای خواهد بود. براون گفت: “برای محافظت بهتر از صنعت، ما باید جامعه ای را تقویت کنیم که در آن تجربیات، چالش ها و راه حل ها به اشتراک گذاشته شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
خدمات فنی ZAG
ایمیل: [email protected]
https://www.zagtech.com/

تاریخ انتشار:

منبع