باغ ها و مناظر عمومی در سراسر ایالت شروع به شکوفایی کرده اند

انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) فصل بهار را با کاشت بیش از 100000 پیاز گل در باغ ها و مناظر عمومی خود در مرکز سیتی و در امتداد پارک وی بن فرانکلین، از جمله پارک عشق، میدان لوگان، موزه رودین و آزالیا آغاز می کند. باغ در موزه هنر فیلادلفیا. در طی چند هفته آینده، در این فضاهای نمادین فیلادلفیا قدم بزنید تا رنگ بهاری را با گل نرگس‌ها و لاله‌های خیره‌کننده و همچنین مجموعه‌ای از گیاهان چند ساله و درختچه‌های زیبا در سراسر این فضاها تجربه کنید که به بافت و شادابی می‌افزاید. این باغ‌ها با رنگ‌آمیزی عالی در مرکز شهری فیلادلفیا، پس‌زمینه‌ای زیبا برای فیلم‌برداری حرفه‌ای و آماتور یا حتی سلفی‌های معمولی ارائه می‌دهند.

در طول فصل بهار و تابستان، LOVE Park دارای یک سبک باغی یکپارچه و سرسبز با ترکیبی از گیاهان یکساله، چند ساله و استوایی خواهد بود و نزدیک به 7000 پیاز شکوفه‌دار و همچنین گیاهان زودگذر بهاری را به نمایش می‌گذارد. زمان اوج در حال حاضر تا اواسط اواخر آوریل.

با حرکت به سمت پایین پارک وی به سمت میدان لوگان، بازدیدکنندگان این فضا را در حال گذار از گیاهان زودگذر بهاری مانند سنبل ها، کروکوس ها و نرگس ها به نمایشی پر جنب و جوش از بیش از 50000 گل لاله رنگارنگ خواهند دید. زمان اوج در حال حاضر تا اواسط اواخر آوریل.

موزه رودن نمایش خیره‌کننده‌ای از گیاهان چند ساله بهاری مانند مریم گلی، مریم‌زار و دیانتوس را در رنگ‌های بنفش و صورتی پر جنب و جوش به نمایش می‌گذارد که از اواسط ماه می شروع به شکوفایی می‌کنند.

باغ آزالیا در موزه هنر فیلادلفیا (نزدیک ردیف قایق‌هاوس) همچنین مکانی آرام را برای قدم زدن در این بهار، لذت بردن از یک پیک نیک، یا هوای تازه و گذراندن وقت در فضای باز ارائه می‌دهد. این باغ همچنین در 3 تا 5 هفته آینده با پیازهای بهاری شروع به شکوفه دادن می کند و فضایی زیبا و باشکوه ایجاد می کند. زمان اوج مصرف اواسط اردیبهشت است.

در امتداد ساحل رودخانه دلاور، PHS باغ‌های Cherry Street Pier را با باغ‌های جدید و الهام‌گرفته از مناطق استوایی تازه‌سازی می‌کند، که برای منعکس‌کننده غذاهای کارائیب پیش‌بینی‌شده در اسکله در این فصل طراحی شده‌اند. از این باغ‌ها دیدن کنید تا حال و هوای جزیره‌ای با گیاهان استوایی و گیاهان چندساله با برگ‌های بزرگ را تجربه کنید و از غذاهای لذیذ کارائیب لذت ببرید، همگی در عین حال که مناظر زیبای ساحل را تماشا می‌کنید. زمان اوج مصرف از اواسط ماه مه شروع می شود.

این باغ‌ها، همراه با بیش از 15 باغ عمومی و مناظر عمومی دیگر PHS در سراسر منطقه فیلادلفیا، پس از نمایش در محل در نمایشگاه گل PHS فیلادلفیا 2024، با نزدیک به 1000 گیاه چندساله تغییر کاربری داده شده و بازسازی خواهند شد. در باغی با طراحی PHS توقف کنید و این انتخاب های خیره کننده را که دوباره در فضای باز تجسم شده اند تجربه کنید!

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن باغبانی پنسیلوانیا

منبع