همکاری با کارآفرینان در آینده بخش پیاز گل



حفاظت از محصول کمتر و کمتر در کشت پیاز گل مجاز است. علاوه بر این، بحث اجتماعی در مورد حفاظت از محصولات شیمیایی در حال افزایش است. این بدان معناست که بخش پیاز ممکن است مجبور باشد به دنبال روش‌های کشت جدید و پایدارتر باشد. به عبارت دیگر: چگونه می توان پیازها را با استفاده از حفاظت کمتری کشت کرد؟

WUR در حال بررسی روش هایی برای رشد نه در زمین بلکه در ناودان های پلاستیکی قابل استفاده مجدد است: در چنین سیستمی فشار کمتری از بیماری ها و آفات از خاک وارد می شود. WUR همچنین در حال بررسی است که آیا این امکان وجود دارد (هم از نظر فنی و هم از نظر اقتصادی) بخشی از کشت در گلخانه انجام شود. این رویکرد را یک جهش اساسی سیستم می نامند. موضوعات دیگری که WUR روی آنها کار می کند شامل مدیریت یکپارچه محصول و کشت ارتجاعی (پروژه لامپ مقاوم) است.

WUR این کار را با تیم کوچکی از محققان که در زمینه پیاز گل تخصص دارند انجام می دهد. آنها می توانند از تخصص سایر محققین واحد تجاری باغبانی گلخانه و پیاز گل برای تحقیقات خود استفاده کنند و در پروژه ها با یکدیگر همکاری کنند.

علاوه بر این، محققان با تولیدکنندگانی که در گروه‌های محصول متحد شده‌اند، همکاری می‌کنند و با بنیاد تحقیقاتی فلور لامپ که می‌داند چه دانش آینده‌گرای مورد نیاز است، تماس شدیدی وجود دارد. علاوه بر این، همکاری با پزشکان برای تأمین مالی تحقیقات برای درخواست در بخش‌های برتر که در آن همکاری عمومی و خصوصی وجود دارد، ضروری است. از زمان لغو تابلوهای محصولات، مشارکت اشخاص ثالث در این گونه مشارکت های دولتی و خصوصی شرط بوده است.

دی هوگ: “به همین دلیل است که به عنوان محققان WUR، اکنون بیشتر در جلساتی که پرورش دهندگان نیز در آن حضور دارند، دیده می شویم. به “روز لاله”، “روز زنبق” و رویدادهای ارتباطی با تامین کنندگان فکر کنید. در آنجا با آنها صحبت خواهیم کرد. شرکت کنندگان چگونه پژوهشگران و کارآفرینان می توانند با هم در بخش پیاز گل آینده گرا همکاری کنند.”

منبع: wur.nl

تاریخ انتشار:

منبع