نمایشگاه هلندی HortiContact: انرژی، LED و نیروی کار

زمانی که نمایشگاه HortiContact در Evenementenhal در گورینچم در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه افتتاح شد، پرده‌ها زود بالا رفتند – امسال شاهد تغییر ساعت‌های کار بودیم و نمایشگاه در ساعات سنتی از 13:00 تا 21 باز بود: 00 روز چهارشنبه و در طول روز، از ساعت 10:00 تا 18:00 در روزهای سه شنبه و پنجشنبه. این امر بیش از 300 غرفه‌دار را از نمایشگاه منع نکرد. بسیاری از راه حل های LED، نوآوری های انرژی، و تمرکز بر نیروی کار و اتوماسیون از ویژگی های این نمایشگاه بود.

علیرغم شروع آرام در روز سه شنبه، انتظارات برای افزایش تردد پیاده با پیشرفت روز بالا بود. سمپوزیوم ملی هورتی پیش از دومین روز نمایشگاه، روز خود را با یک نکته مثبت آغاز کرد. حتی در روز سه‌شنبه، باغداران باتجربه زودتر به محل برگزاری هجوم آوردند، شاید به دلیل توجه اخیر رسانه‌ها به آینده صنعت. در میان آنها تعداد زیادی کهنه سرباز مشتاق ارزیابی وضعیت فعلی این بخش بودند.

پس از یک روز کامل، با بسته شدن درها در ساعت 18:00، به نظر می رسید که احساسات غالب ترکیبی از دلهره و اراده باشد. یک تولیدکننده گوجه فرنگی در خلال یکی از گفتگوهای غیررسمی متعددی که در طول این رویداد برگزار شد، خلاصه کرد: “بدون مبارزه، هیچ پیروزی وجود ندارد.”

Sprinkler Energy با استفاده هوشمندانه از ذخیره آب در کنار گلخانه به تولیدکنندگان کمک می کند تا از شر گاز خلاص شوند. ذخیره آب به منبع گرمای اولیه تبدیل می شود، همانطور که قبلاً در مراکز توزیع بزرگ مانند Kruidvat برای اهداف حفاظت از آتش انجام می دهند.

Houweling Group و IntraHorti در سطح جهانی در حال گسترش هستند.

نوآوری در کار و انرژی
برای کسانی که آینده را تصور می کنند یا حداقل برای رسیدن به آن تلاش می کنند، HortiContact ابزارها و راه حل های جدیدی را برای مقابله با چالش های آشنا ارائه کرده است. از نیروی کار، جایی که گزینه‌های مسکن به نمایش گذاشته شد (از جمله یک واحد کاملاً مبله توسط IMC)، تا مکانیزاسیون (برجسته‌شده توسط ISO Group)، و انرژی، که در آن پیشرفت‌های فن‌آوری همچنان ادامه دارد.

طبقه نمایشگاه مملو از ارائه دهندگان ارائه کننده سیستم های انرژی، از جمله حضور قابل توجه پنل های خورشیدی (شناور) بود. علاوه بر این، جایگزین‌هایی برای سیستم‌های گرمایش معمولی مانند واحدهای حرارت و برق ترکیبی (CHP) و بویلرها به طور فزاینده‌ای در دسترس هستند، که به طور بالقوه به تولیدکنندگان امکان می‌دهد در سال‌های آینده از سوخت‌های فسیلی دور شوند و بسیاری از تامین‌کنندگان LED راه‌حل‌های کاملاً انعطاف‌پذیر خود را نشان می‌دهند.

ماریو ون دن بری با سیستم های بنیادی یک بار دیگر توانست نتایج آزمایش های هیجان انگیز جدیدی را در مورد لاله و گوجه فرنگی ارائه دهد. مردم همچنین روی Phalaenopsis کار می کنند. سال گذشته، این شرکت واقعاً برای اولین بار خود را به گوش مردم رساند. بسیاری از مردم ماریو را در نمایشگاه از آن انتشارات مربوط به گلخانه باغبانی ضد آب که در این کانال نیز به اشتراک گذاشته شده است، می شناسند.

رودی ون دن برگ از Artechno Growsystems به گروهی از دانشجویان از Inholland خطاب می‌کند

روز دوم: ایجاد حرکت
همانطور که پیش بینی می شد، به گفته برگزارکنندگان، روز دوم HortiContact پر از شلوغی بود و از حضور سال قبل در روز چهارشنبه بیشتر بود.

ساعات کار سنتی از 13:00 تا 21:00، همراه با راحتی روز چهارشنبه برای بازدید، جمعیت متنوعی از باغبانان و علاقه مندان را به Evenementenhal Gorinchem جذب کرد. قابل ذکر است که حضور گروه های دانشجویی مشهود بود و مشتاقانه بینش هایی را در مورد فناوری های پیشرفته در غرفه های مختلف جذب می کردند. برای این دانش‌آموزان، این رویداد نه تنها نگاهی اجمالی به پیشرفت‌های این صنعت داشت، بلکه به عنوان یک فرصت شبکه‌ای با کارفرمایان بالقوه آینده خدمت کرد.

گزارش تصویری کامل را روز دوشنبه تقدیم شما خواهیم کرد.

منبع