“هزینه حفاظت از امنیت زیستی باید متوقف شود، جزئیات توضیح داده شود، اثرات آن مشخص شود”

سیتروس استرالیا نظرات مطرح شده توسط وزیر کشاورزی آقای موری وات را تأیید می کند و بیان می کند که او تماس های صنعت را شنیده است که مالیات حفاظت از امنیت زیستی (BPL) نیاز به طراحی مجدد دارد.

ناتان هنکوک، مدیرعامل سیتروس استرالیا نگران است که هیچ جزئیاتی در مورد طراحی و پیاده‌سازی آن ارائه نشده است و معیارهای کلیدی خاصی مورد توجه قرار نگرفته است. هنکوک گفت: «مکاتبات وزیر بازخورد زیادی را منعکس می‌کند که سیتروس استرالیا و بسیاری از نهادهای صنعتی دیگر که با این مالیات مخالف هستند، به بخش و دفتر وزیر ارائه کرده‌اند. وی افزود: «و در حالی که موضع ما همچنان یک نه قاطعانه به این مالیات است، اما هنوز عناصر کلیدی در اظهارات وزیر گم شده است، اولاً اینکه بودجه جمع‌آوری‌شده از طریق این اقدامات فرضی نیست و ثانیاً این صنعت هنوز درباره نحوه پول اظهار نظر نمی‌کند. خرج شده است.»

“احتمالاً ناامیدکننده ترین برای صنعت کشاورزی به عنوان یک کل این است که اظهارات اخیر همچنان به نادیده گرفتن درخواست ها برای سایر بخش ها برای کمک به واکنش های تهاجم ایمنی زیستی، به عنوان مثال، از طریق مالیات کانتینر ادامه می دهد. بازیابی هزینه برای خدمات در بندر کمکی به جبران هزینه های هنگفت پاسخ به تهاجمات نمی کند، و این اصل بحث برای صنایع ما است.

سیتروس استرالیا خواستار توقف اجرای BPL شده است در حالی که صنعت در مورد مکانیسمی برای ارزیابی عادلانه و عملی بودن تغییرات پیشنهادی مورد مشورت قرار می گیرد.

چارچوب زمانی برای اجرا ژوئیه 2024 است، تنها پنج ماه دیگر. با توجه به سابقه توسعه این قانون تا به امروز، ما راحت نیستیم که زمان کافی برای درست کردن این قانون وجود داشته باشد.

BPL در زمانی می آید که تولیدکنندگان در حال حاضر فشار قابل توجهی از حاشیه را احساس می کنند زیرا قیمت های خرده فروشی پایین نگه داشته می شود در حالی که هزینه های تولیدکنندگان افزایش یافته است.

سیتروس استرالیا می‌خواهد ارزیابی‌های تاثیر تغییرات اخیر سیاست‌های دولت، از جمله BPL را ببیند.

هنکوک گفت: «در زمانی که نخست وزیر آلبانیز خواستار تحقیق در مورد اقدامات خرده فروشان است، جای سوال است که وزیر Ag و خزانه دار مالیات دیگری را در لیست های خشکشویی از هزینه های فزاینده که توسط تولیدکنندگان جذب می شود، وارد کنند.

«صنعت شایسته دیدن ارزیابی‌های تأثیر BPL و سایر تغییرات اخیر مانند تغییرات در طرح PALM و تأثیرات تصمیمات FWO است – اینها همه تحمیل‌های قابل توجهی بر صنعت هستند و نقش مهمی در کاهش حاشیه سود دارند. کشاورزان را در هر بخش تحت تأثیر قرار می دهد.

سیتروس استرالیا به شدت با مالیات حفاظت از امنیت زیستی مخالف است.

برای اطلاعات بیشتر:
متیو جونز
مرکبات استرالیا
تلفن: +61 0448213330
ایمیل: [email protected]

منبع