“هدف ساختن بزرگترین مرکز گل در شانگهای است، نه فقط یک بازار عمده فروشی گل.”

شانگهای دارای گروه زیادی از مردم است که پتانسیل مصرف بالایی دارند. مردمی که در اینجا زندگی می کنند مایلند پول بیشتری برای گل خرج کنند. اگر تولیدکنندگان یا سایر تامین کنندگان محصولات مرتبط محصولات خود را در پارک ما نشان دهند، برای برندسازی آنها بسیار مفید خواهد بود. و فروش، “زو لیلی، مدیر عامل پارک نوآوری گل دلتا یانگ تسه شانگهای (Songjiang) در هنگام صحبت در مورد پارک نوآوری گل می گوید. این در منطقه Songjiang، یک ساعت رانندگی از مرکز شهر شانگهای واقع شده است، “این توسط دولت محلی حمایت می شود، با سرمایه گذاری کل 2.5 میلیارد یوان و مساحت کل 2000 هکتار. هدف ساخت بزرگترین گل است. مرکز در شانگهای است. حمل و نقل بسیار مناسبی دارد؛ در عرض 40 دقیقه می توان به فرودگاه هونگ کیائو و 1 ساعت به فرودگاه پو دونگ رسید.

“ما مکانی را برای اجاره به سادگی ارائه نمی دهیم، بلکه یک راه حل کامل برای فروش ارائه می دهیم، از جمله انبارها و گلخانه های پرورش گیاهان جوان، حتی آزمایشگاه های کشت بافت. آپارتمان های زندگی برای استعدادها نیز در حال حاضر در حال ساخت هستند. فروش آنلاین در چین بسیار مهم است. امروزه، و TikTok (دویین) و کتاب های قرمز کوچک را نباید فراموش کرد. ما ساختمانی را برای فروش آنلاین در پارک خود آماده کرده ایم تا مردم بتوانند تمام خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. آزمایشگاه کشت بافت و گلخانه گیاه جوان ما 7600 متر مربع را اشغال کرده است. اگر شرکتی بخواهد منطقه گیاه جوان خود را در اینجا تولید کند، این امکان وجود دارد، گلخانه با سطوح بالا ساخته شده است که می تواند مدیریت دما، آب و رطوبت لازم را فراهم کند.

آنها همچنین خدمات ترخیص کالا از گمرک را ارائه می دهند. برای شرکت های خارج از کشور، این باید بسیار راحت باشد. در عین حال، اگر آنها به دفتر یا انبار نیاز دارند، ما نیز می توانیم آن را تهیه کنیم. بنابراین آنها نیازی به استخدام نیروی اضافی و صرفه جویی در هزینه ها ندارند.

در قسمت جنوبی پارک قرار است یک مرکز باغ بسازند. علاوه بر گل، مردم همچنین می‌توانند ابزارهای باغبانی مرتبط مانند گلدان، زیرلایه‌ها و غیره را ببینند. ما همچنین رویدادهای DIY را مرتب برگزار می‌کنیم که برای مصرف‌کنندگان بسیار جذاب است. مردم نیز می توانند محصولات خود را بفروشند.”

آنها همچنین میزبان رویدادهایی در تعطیلات خواهند بود که بسیاری از خریداران بالقوه را نیز جذب خواهند کرد. “مردم به اینجا خواهند آمد تا به رویدادها بپیوندند و گل بخرند. به عنوان مثال، برای جشنواره فانوس چین در سال 2024، ما اولین نمایشگاه گل سالانه شانگهای را برگزار کردیم که بسیار موفق بود. آزالیاهای آلپ، فالانوپسیس، آنتوریوم، ادریسی و غیره همه خوب شدند. بازخورد.”

به گفته خو لیلی، فروش گل فقط فروش گل نیست. ما باید راحتی بیشتری را برای مشتریان فراهم کنیم. ما می‌خواهیم همه منابع را برای ایجاد یک پلتفرم عمده‌فروشی گل، درگیر کردن صنعت گل و افزایش جایگاه چین در بازار جهانی گل، کنار هم قرار دهیم. اکنون، برندهای گل زیادی در حال حاضر وجود دارند. پارک ما، بنابراین ما به دنبال افراد بیشتری هستیم تا به ما بپیوندند.”

برای اطلاعات بیشتر:
پارک نوآوری گل دلتا یانگ تسه شانگهای (Songjiang).
ایمیل: [email protected]

منبع