نویسنده Lotte Alders-Vis دومین کتاب کودک خود را در مورد تیلی تولیپ، دختر لاله ارائه می دهد



کتاب جدیدی درباره تیلی تولپ، دختر لاله به تازگی منتشر شده است. نویسنده Lotte Alders-Vis در آنا پائولونا به دنیا آمد و بیشتر دوران جوانی خود را به کار با لاله گذراند. اگرچه او یک بار قول داده بود که دیگر با گل های لاله کار نکند، خلاقیت او این گل ها را به زندگی او بازگرداند. او به توسعه شخصیت تیلی تولپ ادامه داد و در عین حال با خانواده و حرفه خود نیز مشغول بود (او مشاور آزمایشگاه پزشکی است).

کتاب تیلی تولپ که به تازگی راه اندازی شده است حاوی کلماتی نیست تا کودکان خردسال بتوانند خودشان آن را بخوانند. علاوه بر این، عشق به کتاب را تشویق می کند و برای همه ملیت ها قابل درک است.

در کتاب 2، تیلی از خانه و باغ زیبای خود بسیار خوشحال است، اما احساس می کند که چیزی کم است. او تصمیم می گیرد برای جستجوی دوستان جهان را کشف کند. او برخی از دوستان خود را از دست می دهد، اما برخی دیگر برای او بسیار خاص می شوند. به عنوان مثال، تدی یک لامپ بسیار خاص است که به یک لاله سیاه با شکوه تبدیل می شود.

تیلی به تدی می آموزد که یک لاله واقعی باشد. در نهایت، او به یک لاله زیبا و شکوفه تبدیل می شود که روی پای خود می ایستد.

انتظار می رود اسباب بازی مخمل خواب دار تدی تولپ به زودی در دسترس قرار گیرد. شاید حتی یک طلسم وجود داشته باشد تا همه بتوانند تیلی و تدی را در زندگی واقعی ملاقات کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
TillyTulp
Pampus 24,1671 RK
مدمبلیک، هلند
تلفن: +31(0)6 4143 8001
[email protected]
www.tillytulp.nl

تاریخ انتشار:

©

FloralDaily.com
/

مخاطب

منبع