مالکوم کاتلین به عنوان مدیر پروژه Plant Healthy منصوب شد

مالکوم کتلین به عنوان مدیر پروژه جدید Plant Healthy Limited منصوب شده است که از 29 آوریل 2024 اجرایی می شود. مالکوم با گرفتن مسئولیت از Alistair Yeomans و همکاری نزدیک با Defra و سایر سازمان های شریک PLANT Health Alliance، بر توسعه و ارتقای کارخانه نظارت خواهد کرد. طرح گواهینامه سالم و استاندارد مدیریت سلامت گیاهی، که اقدامات بهداشتی و ایمنی زیستی گیاهی را برای حفاظت از گونه‌های گیاهی و اکوسیستم‌های مرتبط در بریتانیا و فراتر از آن ترویج و تقویت می‌کند.

مالکوم کتلین در 31 سال گذشته در زمینه باغبانی کار کرده است، از جمله اداره یک تجارت پستی کارخانه، نقش های تجاری و فنی برای تامین کنندگان گیاهان به چندین خرده فروش آنلاین، و در 6 سال گذشته به عنوان مشاوری که در زمینه منبع یابی محصول و پشتیبانی ارائه می دهد. انتخاب، استانداردهای انطباق، گزارش پایداری و سلامت گیاه. او همچنین عضو و رئیس فعلی شعبه شرق موسسه باغبانی خبره است.

سر نیکلاس بیکن، رئیس اتحادیه سلامت گیاهی، گفت: “خوشحالم که مالکوم را در این نقش مهم در یک زمان کلیدی برای سلامت گیاهان در بریتانیا خوش آمد می گویم. او جانشین آلیستر یومانس می شود که در 5 سال گذشته، سهم قابل توجهی در گستره تجربیات مالکوم داشته است، او را در برابر چالش ادامه ارائه یک برنامه قوی که استانداردهای بهداشتی گیاهی را در بسیاری از بخش های باغبانی، درختکاری و جنگلداری و صنایع مرتبط حفظ و ارتقا می دهد، قرار داده است. تا آنجا که ممکن است، ماهیت این است که تحویل باید در دسترس، عملی و منطقی باشد.

مالکوم کاتلین، مدیر پروژه آینده، گفت: “با داشتن تجربه ممیزی و سیستم های اطمینان، کار بر روی تغییرات اخیر در رویه های بهداشت گیاهی، و ارتباط با Defra و نهادهای تجاری در مورد دسترسی به اطلاعات بهداشتی گیاهی و رویه ای، این نقش را به عهده دارد. بلافاصله برای من جذابیت داشت تمرینات.”

وی افزود: باغبانی و جنگلداری بخش های مختلفی را در بر می گیرد و ائتلاف سلامت گیاهی به طور منحصر به فردی برای پوشش همه آنها قرار گرفته است. Alistair Yeomans به ارائه پشتیبانی در صورت نیاز برای اطمینان از تحویل بدون درز ادامه خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر:
گیاه سالم محدود
plantthealthy.org.uk

منبع