قهرمانان گلکاری کلمبیا”

بخش گلکاری کلمبیا می داند که حمایت از اجتماعی و
توسعه اقتصادی زنان، به ویژه مادران، بسیار فراتر از الف است
بزرگداشت به عنوان یک انجمن تجاری کشاورزی، ما می دانیم که رعایت SDG از اهمیت بالایی برخوردار است، اما تمرکز بر ریشه کنی فقر، ارتقای رفاه مشترک اقتصادی، توسعه اجتماعی و رفاه جامعه به همان اندازه مهم است. آگوستو سولانو، مدیر عامل انجمن صادرکنندگان گل کلمبیایی، آسوکول فلورس، گفت: در این مرحله نقش زنان و مادران اساسی است.

وی می افزاید: اگرچه فعالیت پرورش گل دارای یک جزء کشاورزی بسیار مهم است، اما صادرات گل باید شامل تعهدات مسئولیت اجتماعی و ارزش مشترک باشد که برای توسعه کلی انسان ها ضروری است.

در طول کنفرانس توزیع گل 2024 WF&FSA، Jeroen Oudheusden، مدیر عامل ابتکار پایداری گل و گیاه (FSI)، اشاره کرد که: “اکثر گل های کلمبیایی دارای گواهینامه گل های پایدار Florverde (FSF) هستند که کامل ترین گواهینامه پایداری بین المللی در یک مقیاس بین المللی است. و اینکه آنها با تمام شیوه های خوب کشاورزی، زیست محیطی و اجتماعی مطابقت دارند.»

در سال 2023، بخش پرورش گل کلمبیا دو جایزه مهم در زمینه های اجتماعی و اقتصادی به دلیل کار به نمایندگی از برابری جنسیتی در مناطق روستایی برای برنامه “شکوفایی با هم” و کمک آن در بسته کردن شکاف های اجتماعی و ایجاد شرایط برای دسترسی، سکونت و توسعه زنان در این بخش.

برای پرورش گل ما، جشن روز مادر بعدی به این معنی است که ما به آنها پول خواهیم داد
ادای احترام، اما همچنین، و حتی مهمتر از آن، این است که ما همچنان به کار خود ادامه خواهیم داد
تعهد با کارگران خانم در جوامع روستایی خود که در آن گل های کلمبیا است
سولانو گفت.

“گل های کلمبیا نشان داده اند که همزیستی با طبیعت در تضمین رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی غالب است. امروزه مشخص شده است که تلاش های پایداری باید بر سه شرط قبلی متمرکز شود که به همان اندازه مهم هستند و هیچ یک از آنها قابل دستیابی نیست. ما به طور فزاینده ای کار خود را به نفع مراقبت از آب، کاهش ردپای کربن، استفاده از انرژی پاک و احترام و ترویج تنوع زیستی تثبیت می کنیم سولانو می افزاید: با داشتن شرایط کاری مناسب در این زمینه، زنان و مادران، به ویژه آنهایی که سرپرست خانوار هستند، اولویت ما را تشکیل می دهند.

تیم Ascoflores بر اهمیت زنان در بخش گل‌کاری کلمبیا تأکید می‌کند و می‌گوید: «صادرات گل این کشور سالانه 200 هزار شغل رسمی و غیرمستقیم ایجاد می‌کند. 60 درصد مشاغل مستقیم توسط زنان، عمدتاً سرپرست خانوارها، از طریق شغل خود، ایجاد می‌شود. بنابراین، گل به طور مستقیم بیش از 66000 شغل برای زنان ایجاد می کند که 60 درصد از کل نیروی کار این بخش را تشکیل می دهد توسط زنان در کلمبیا.”

در نهایت، مدیر عامل Asocolflores تأکید کرد که «گل‌فروشی کلمبیا آماده جشن گرفتن روز مادر است و نشان می‌دهد که شرکت‌ها، صرف نظر از کشور یا بخش اقتصادی، می‌توانند و باید به طور استراتژیک برای کمک به پایداری کار کنند.
اهداف توسعه، ترویج برابری، برابری، و شمول از بالا به پایین. زنان از سراسر جهان سهم بزرگی در پایداری سیاره دارند. آنها به عنوان مادر ستون های خانواده و پایه های حیاتی جامعه هستند. در روز خاص آنها، ما می‌خواهیم از قدرت احساسی رنگ‌ها، عطرها و بافت‌های استثنایی دسته گل‌های گل کلمبیا برای ادای احترام به همه مادران استفاده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
آسوکول فلورس
www.asocolflores.org

منبع