قدرت میدانی فرکانس‌های خاصی که رشد گیاه را تقویت می‌کنند قابل اندازه‌گیری است

انرژی الکترومغناطیسی (EM) می تواند محصولات را به رشد سریع تر تحریک کند. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای بر روی این تکنیک توسط ParXtra در حال انجام است. اما چگونه می توان میزان دسترسی فرکانس ها را از تعدیل کننده رشد گیاه تعیین کرد؟ Raymond Lescrauwaet به Mark van der Ende، مخترع تعدیل کننده ParXtra، با یک ابزار اندازه گیری کمک کرد.

مارک به اشتراک می‌گذارد: “چنین ابزار اندازه‌گیری هنوز وجود نداشت. وقتی از ریموند کمک خواستم، او تعدادی آنتن خاص و یک روش اندازه‌گیری ایجاد کرد که به ما امکان می‌دهد قدرت میدان فرکانس‌های خاص را اندازه‌گیری کنیم.” این یک گام مهم در تحقیق بر روی تعدیل کننده است که در حال حاضر توسط تحقیقات دانشگاه Wageningen در باغبانی زینتی و سبزیجات گلخانه ای در حال انجام است.

ریموند چند سالی است که با مارک، مالک چندین شرکت در زمینه فناوری روشنایی کار می کند. ریموند آنتن ها و/یا روش اندازه گیری مربوطه را توسعه داد. بنابراین، Lescrauwaet BV به طور منظم اندازه گیری EMF را در گلخانه ها انجام می دهد و سیستم های AQUA4D را پیاده سازی می کند. این سیستم ها ساختار مولکولی آب را با فرکانس های تشدید الکترومغناطیسی بهبود می بخشند. در انجام این کار، Lescrauwaet متعهد به ایجاد یک محیط الکترومغناطیسی (EMF) تا حد امکان تمیز است که در آن تعدیل کننده ParXtra می تواند با حداکثر کارایی اعمال شود.


تعدیل کننده ParXtra در Bunnik Bromelia.

ریموند و مارک از اولین تماس خود در پروژه های مختلف تحقیق و توسعه از یکدیگر حمایت کرده اند. ریموند در توسعه یک روش اندازه گیری EMF ویژه برای اختراع اخیر مارک: مدولاتور ParXtra کمک کرد. این مدولاتور را می توان در گلخانه ها نصب کرد تا سپس رشد گیاه را از طریق فرکانس های الکترومغناطیسی تحریک کند. به گفته مخترعان، این اختراع می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی در بخش باغبانی شود. مدولاتور نور موجود در گلخانه را با فرکانس های نامرئی EMF تقویت می کند و باعث رشد سریع تر محصولات می شود. مارک: “در اصل، شما روند فتوسنتز را تسریع می کنید، به این معنی که انرژی کمتری مورد نیاز است.”

سایر نوآوری ها
علاوه بر مدولاتور، مارک به همراه Felix Oudshoorn، UVC-LEDmaster 100 را توسعه دادند. این دستگاه بر روی ماشین های چمن زنی برای درمان، از جمله موارد دیگر، زمین های ورزشی برتر نصب شده است. اشعه UVC می تواند به طور موثر با بیماری های قارچی در چمن های نزدیک در زمین های فوتبال و زمین های گلف مبارزه کند. اشعه UVC تکه‌های DNA را می‌شکند و از تکثیر قارچ جلوگیری می‌کند و در نتیجه آن را از بین می‌برد. فناوری UVC-LEDmaster 100 در سراسر جهان توسط شرکت چند ملیتی تارکت اسپورت توزیع شده است.

مارک با استفاده از تخصص خود در توسعه پایدار قبلی توسط ریموند به نام Reflecoat متقابل خواهد بود، طیف وسیعی از پوشش‌های مقاوم در برابر درجه حرارت تا 700 درجه سانتیگراد که بسته به شرایط، ساختار سطح سطوح بازتابنده نور مانند بازتابنده‌های لامپ را یکنواخت می‌کند. ، جذب نور را کاهش می دهد و در نتیجه بازتاب نور را بهبود می بخشد. این می تواند در برخی موارد به لامپ های Son-T موجود اجازه دهد تا برای مدت طولانی تری به طور موثرتری استفاده شوند. ضمناً با انتخاب رنگ پوشش در ترکیب با لامپ مورد استفاده می توان به طیف نوری مورد نظر نیز دست یافت. این باعث می‌شود لامپ‌ها در یک طیف نوری خاص کارآمدتر شوند که در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

مارک: “تا کنون، مطمئناً موفق بوده است، جایی که ما به طور موثر از تخصص یکدیگر استفاده می کنیم.” با این کار، هدف ما ایجاد یک تأثیر پایدارتر است.

برای اطلاعات بیشتر:
Lescrauwaet BV
تلفن: 8872683-035
ایمیل: [email protected]
www.lescrauwaet.com

منبع