فدراسیون کشاورزان هیدروپونیک در دفاتر Brinkman's Braeside تشکیل جلسه داد



فدراسیون کشاورزان هیدروپونیک اخیراً روز رسمی AGM/Grower خود را در دفاتر Brinkman Australia Braeside برگزار کرد. همانند خط مشی HFF – جلسات برنامه ریزی شده باید در مکان های مختلف جالبی که برای پرورش دهندگان انتخاب شده است برگزار شود تا فرصت های شبکه سازی با پرورش دهندگان، تامین کنندگان و شرکای صنعتی فراهم شود.

این جلسه با حضور خوب شامل تولیدکنندگان، تامین کنندگان، شرکای صنعتی و البته تیم HFF بود. مهمان ویژه Gijs Baake (مدیر بازرگانی بین المللی رویال برینکمن) تاریخچه مختصری از رویال برینکمن ارائه کرد و در مورد اینکه چگونه برینکمن به انجمن HFF در استرالیا افتخار می کند، گفت. وی در ادامه شرکت کنندگان را از آخرین روندها و تحولات جهانی و معنای آنها برای بازار محلی استرالیا آگاه کرد.

به دنبال ارائه‌هایی از تیم برینکمن، محصولات و خدمات مختلف ارائه شده توسط برینکمن استرالیا ارائه شد. دیوید فرانسیس در مورد گزینه های رسانه ای در حال رشد، محصولات حمایتی محصول و پوشش های سایه بحث کرد. Dane Kirkup در مورد راه حل های فنی صرفه جویی در نیروی کار مانند Berg Hortimotive (ترولی های ریلی لوله)، Van der Waay (واشر سقف)، DryGair (واحد رطوبت زدایی)، Moleaer (واحد غنی سازی اکسیژن)، و Weterings (ریخته گر محصولات) و غیره صحبت کرد. Lachlan Pettigrew در مورد قطعات یدکی و چگونگی کمک به تولیدکنندگان برینکمن استرالیا با تمام نهاده‌ها، محصولات و خدمات مختلف در حال رشد، ارائه کرد.

سپس تیم HFF جلسه عمومی سالانه خود را برگزار کرد، سپس ناهار سرو شد و پس از آن بازدیدی از انبار برینکمن انجام شد. برای تکمیل روزی که گروه از مزرعه گل محلی، Piovillioco Flowers در Pearcedale بازدید کرد، در آنجا مدیر عامل Rob Piovillico بازدیدی از این مرکز انجام داد و روش‌های رشد به کار رفته در محصولات خود مانند گل رز، ژربرا و شاخ و برگ سبز را به گروه ارائه کرد.

مدیر عامل برینکمن استرالیا دیوید سوبوفسکی گفت: “چه روز فوق العاده ای پر از یادگیری، شبکه سازی و به اشتراک گذاری ایده برای همه شرکت کنندگان. ما می خواهیم از HFF برای انتخاب برینکمن استرالیا به عنوان شریک تامین کننده میزبان تشکر کنیم و از راب پیوویلیکو برای استقبال از شرکت کنندگان و ما تشکر کنیم. به نمایش گذاشتن عملکرد خود – پرورش دهندگان به کشاورزان کمک می کنند!”

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
ایمیل: [email protected]
www.royalbrinkman.com

تاریخ انتشار:

منبع