عصر مصرف کننده جدید: پیمایش در کسب و کار شما


در یک وبینار رایگان شرکت کنید تا آخرین بینش‌های بازار را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه صنعت سبز می‌تواند فروش بهتری داشته باشد.

Danziger برای فصل 2024 با ارائه راه‌های جدیدی برای ارتباط و یادگیری برای مشتریان و شرکای خود آماده می‌شود. به شروع فصل بعدی در Danziger’s InnovationFest بپیوندید.

شما به یک رویداد مجازی الهام‌بخش دعوت شده‌اید که بینشی در مورد راه‌های ارتباط با همه در سراسر زنجیره تامین – تا مصرف‌کننده نهایی – ارائه می‌دهد.

این رویداد در 27 اکتبر 2022، ساعت 15:00 CET برگزار می شود.
اینجا ثبت نام کنید.

در این وبینار سه متخصص در گرایش‌ها، بازاریابی و تجارت بصری حضور خواهند داشت.

از روندهای نوظهور مصرف کننده تا ایجاد یک تجربه خرید لذت بخش در فروشگاه و تقویت مهارت های رسانه های اجتماعی شما، این وبینار برای کمک به رشد کسب و کار شما طراحی شده است. ما کارشناسان برتر را انتخاب کرده‌ایم تا نه تنها الهام‌بخش شما باشند، بلکه ابزارهایی را برای شروع فروش در اختیار شما قرار دهیم.

چه یک ایستگاه ریشه زایی، یک پرورش دهنده، یک طراح منظره یا یک خرده فروش باشید، آن را جالب و روشنگر خواهید یافت.

با آخرین روند مصرف کنندگان همراه باشید
مانوئل، شکارچی اصلی روند در کلروسفر، یک شرکت مشاوره جهانی در صنعت سبز است. مانوئل آخرین روندهایی را که الهام‌بخش مصرف‌کنندگان هستند و اینکه چگونه می‌توانید این روندها را با فروش قوی گیاهان و کمپین‌های بازاریابی مؤثر مرتبط کنید، ارائه می‌دهد. مانوئل توضیح می دهد: “روندها تنها دستورالعملی هستند که متخصصان باید پیش بینی کنند که چه چیزی تولید کنند و چگونه مارک ها و محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه دهند.” “جامعه تغییر می کند و ما به عنوان حرفه ای باید ضربان قلب بازار را احساس کنیم. موفقیت زمانی حاصل می شود که ریتم ها برای ترسیم مجموعه های فردا به هم بپیوندند.

افزایش فروش
به جو بائر و تیم خلاق او از ZenGenius بپیوندید تا به ما بیاموزند که چگونه حواس پنجگانه را با طراحی بیوفیلیک در مرکز باغ تحریک کنیم و چگونه یک تجربه عالی خلق کنیم. این فقط برای خرده فروشان مخاطب نیست. پرورش دهندگان، فروش و بازاریابی یک تلاش تیمی است، و از شما الهام گرفته می شود تا به مشتریان خرده فروشی خود کمک کنید تا نمایشگرها و تابلوهای خود را بهبود بخشند و در نتیجه برای هر دوی شما موفقیت ایجاد کنید!

در شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط باشید
آیا استراتژی رسانه های اجتماعی شما به یک برنامه بازی جدید نیاز دارد؟ پاسخ احتمالاً یک بله قاطع است! راب اسپرول از DIG Marketing، یک مشاور بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت سبز، می‌گوید صنعت سبز تغییر کرده است و بازاریابی در مورد الهام و مشارکت است، نه ویژگی‌ها و مزایا. او همچنین صاحب یک مرکز باغ مستقل است، بنابراین نیازها و نگرانی های شما را کاملا درک می کند. راب بهترین راه‌های تعامل با مشتریان و ایجاد برند شما را در رسانه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد. او همچنین پلتفرم‌ها را رتبه‌بندی می‌کند و به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کدام یک (های) برای شما بهترین هستند.

می توانید در اینجا ثبت نام کنید.



منبع