اولین گل ساعت کامل One Auction

در Naaldwijk، ساعت N05 در حال ناپدید شدن است. بیشتر محصولات از ساعت N05 به ساعت ملی C06 منتقل می شوند. محصولاتی که با آن همراه نیستند، ما در ساعت های محلی Naaldwijk توزیع می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

پیامدهای پخش زنده ساعت ملی C06 در ساعت های دیگر
با گسترش One Auction Flowers، دو ساعت محلی نیز در حال ناپدید شدن هستند. این امر فشار خرید را بر روی خریداران کاهش می دهد و دید کلی بیشتری را ارائه می دهد.

تولیدکنندگان همه این گروه‌های محصول همچنان می‌توانند از 24 نوامبر تصمیم بگیرند که آیا محصولات خود را در محل Royal FloraHolland در Naaldwijk یا Aalsmeer عرضه کنند. ما در حال حاضر عرضه را از Aalsmeer و Naaldwijk، Rijnsburg متمرکز خواهیم کرد.

یک ساعت جدید
حراج Amerik de Best: “در پایان نوامبر، برای اولین بار زمان آن فرا می رسد که ما تمام Cut Orchid، Alstroemeria و Strelitzia را در ساعت ملی C06 به حراج می گذاریم. اکنون دو سال است که Cut Anthurium را در سراسر کشور حراج کرده ایم. و ما با رضایت به گذشته نگاه می کنیم. فوق العاده است که بتوانیم این چهار محصول را در یک ساعت به حراج بگذاریم. این گام بزرگی در تمرکز بیشتر عرضه و تقاضا است. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم و واقعاً این را گامی مهم به سمت One می دانیم. حراج.”



منبع

برنامه جدید حراج
معرفی ساعت ملی C06 نیز به معنای برنامه جدید حراج است. زمان شروع ساعت جدید ساعت 06:00 است. برنامه جدید را اینجا بیابید.

که در آلسمیر، ساعت A08 ناپدید می شود. گروه های محصولی که به ساعت ملی C06 حرکت نمی کنند به ساعت های محلی منتقل می شوند.

در پست های قبلی خواندید که Royal FloraHolland در حال گسترش ساعت C06 است تا شامل گروه های محصول Cut orchid، Alstroemeria و Strelitzia شود. اکنون مشخص شده است که این ساعت در روز پنجشنبه 24 نوامبر راه اندازی می شود. “با افزودن این گروه های محصول، ما یک ساعت کاملاً جذاب و جالب برای خریداران ایجاد می کنیم. با این کار، تمایل بسیاری از تولیدکنندگان را برای حراج آنها برآورده می کنیم. محصولات در سراسر کشور. بنابراین، ما با هم قدم به قدم به سمت یک حراج حرکت می کنیم.”