ظرف دو سال، تمام لامپ های سدیم ما با محلول قرمز جایگزین خواهند شد.



پس از اولین آزمایش قانع کننده با RED Horticulture در 2500 متر مربع، شرکت گیاهان نوردام تصمیم گرفت راه حل RED LED را به 15000 متر مربع گسترش دهد. مارتین نوردام، مدیر کل کارخانه نوردام، گفت: «در عرض دو سال، تمام لامپ‌های سدیم ما با محلول RED جایگزین خواهند شد.

تاسیسات روشنایی نوردام از 1000 وات SON-T (سدیم) تشکیل شده است. مصرف برق بالا و عدم کارایی باعث شده تا مارتین به LED روی بیاورد. لامپ های SON-T که تنها به سیستم روشن/خاموش مجهز شده بودند، قادر به تطبیق با نیازهای محصول، چه از نظر طول موج و چه از نظر شدت نور، نبودند. “به طور کلی، پرورش دهندگان بر همگنی تاکید می کنند. از نظر گیاهان جوان، کار با تعداد زیادی از واریته ها نیز انعطاف پذیری محلول را در اولویت قرار می دهد. برای گوجه فرنگی، فلفل یا خیار، نیاز نور متفاوت است. اما برای هر گونه، ما همچنین باید بدانیم چگونه برای تطبیق از روزی به روز دیگر.” مارتین نوردام، مدیر کل کارخانه نوردام.

مارتین تحت تأثیر تجربه RED در مورد این نوآوری در LED هوشمند، دو سال پیش RED را برای اولین آزمایش بر روی سطحی به مساحت 2500 متر مربع مجهز به روشنایی RED T انتخاب کرد. از آنجایی که آزمایش راه حل RED انتظارات تیم های نوردام را برآورده کرد، سال گذشته گسترش سطح نوردهی قرمز در بیش از 1.5 هکتار انجام شد. روشنایی RED T 680 قدرتی معادل لامپ‌های 1000 واتی HPS ارائه می‌دهد و تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. مارتین نوردام که از همکاری با RED Horticulture بسیار راضی است، مایل است کل سیستم روشنایی خود را با راه حل RED جایگزین کند.

برای اطلاعات بیشتر:
باغبانی قرمز
60 Quai Perrache, 69002
لیون، فرانسه
تلفن: +33 4 87 91 24 00 60
ایمیل: [email protected]
http://www.horticulture.red/

تاریخ انتشار:

منبع