طراحی داخلی ( افزایش بازدهی کارمندان )

در دکوراسیون مصری وجود طاقچه هایی پر از اشیاء تزئینی و مجسمه و… استفاده زیاد از سنگ های طبیعی مثل آهک و حجم های مکعبی، حجیم و خطوط مستقیم ستون های قطور و منقوش و پنجره های مشبک چوبی با رنگ تیره در معماری مصری و نوع خاص پرسپکتیو آن و همچنین استفاده از عناصر بارزی مانند: مصطبه (مقابر اشرافی)، هیرو گلیف (بارزترین نقوش دکواتیو مصری )، ستون های کوتاه و چاق، هیروگلیف، نقاشی ساکن و خشک، نقاشی پر رنگ و لعاب، نقاشی روی پاپیروس، نقش کنده کاری شده روی دیوار، رابطه نزدیک با طبیعت، لوتوس، آنخ (کلید زندگی یا کلید نیل )، خدای مات، آنوبوس، خپری (سوسک بالدار)، آمن، وجت، ایارت، اوروبوروس، بست، کانوپیک، اوبلسیک. بارزترین عنصر در این سبک دکوراسیون داخلی رنگ است. طراحی داخلی نقش عمده ای در كيفيت فضای ساختمان ايفا ميكند. کیفیت در تمام کسب و کار ها امری واضح و ضروری است . استفاده از ایده های نو و غیر معمول برای هر فضایی توجه ها را به خود جلب میکند . در نظر داشته باشید که مواردی مانند استفاده از خدمات حرفه ای، دیدن نمونه های مشابه و نزدیک به طرح مورد نظر شما و حتی مشاهده عکس ها از جمله مواردی است که می تواند ایده های بهتری برای شما به دنبال داشته باشد.

طراح داخلی سعی می کند با درک فضاسازی محیط، به موضوعات فنی درباره ی موقعیت اجزای داخلی ساختمان مانند پنجره ها، درب ها و دیوار ها بپردازد. رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی بیانگر لوکس بودن فضا است که با انتخاب آن برای قاب شیشه سکوریت به بیننده نشان میدهیم که فضای محصور در این قاب چه اهمیت بالایی دارد. همواره باید توجه داشته باشید که در استفاده از هیچ المانی اغراق نکنید. ساده گرایی یا ساده پسندی یا مینیمالیسم (به انگلیسی: Minimalism) یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته است. این دیوارپوش ها به صورتی طراحی می شوند که به سادگی می توانند سقف را بلند تر نشان دهند و این خطای دید به نفع فضای شرکت خواهد بود. درطول فرآیند طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی هر فضایی ممکنه طراحان داخلی و دکوراتورهای داخلی به یه سری چالش ها و دغدغه هایی برخورد کنن که در این مقاله به برخی از آنها اشاره میکنیم. به نحوی که تنها موردی که اغلب بیشتر از بقیه موارد برای انسان چالش برانگیز می شود، انتخاب و چینش مبلمان اداری می باشد.

فضایی که مهمانان شما در آنجا حضور پیدا میکنند . که احساس نا تمام بودن پروژه های ساخت و سازی را به مخاطب القا میکند. فضایی که دیوار اشغال می کند موجب کوچک شدن محیط می شود اما استفاده از پارتیشن اداری این معایب را از بین برده است همچنین سرعت ساخت و صرفه جویی در زمان، باعث شده است که در بسیاری از شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار گیرد. در بعضی از مواقع در خانه ها به ، به وجود آوردن فضای جداگانه احتیاج داریم. در انتخاب رنگ دکوراسیون منزل شما هیچ محدودیتی وجود ندارد شما میتوانید هر رنگی را که دوست داشتید انتخاب کنید اما برای گرفتن بهترین نتیجه از ترکیب سه رنگ یا سایه استفاده کنید. قدرتی که فضاهای مختلف را با هم می آمیزد و حدفی شگفتانگیز از ترکیب اجزایی متفاوت بوجود میآورد. • سعی کنید مبلمان اداری را نزدیک در ورودی قرار ندهید چرا که این کار باعث می شود در بدو ورود به اتاق کار یک دید کلی نسبت به فضا داشته باشید. تلفیق فضای رسمی و در عین حال دوستانه: باید سعی شود در معماری داخلی که جهت محیط های اداری به کار میرود علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات آن فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در آن ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد.

دکوراسیون داخلی فرانسوی برجسته، دلربا و شیک است. استفاده از صحنه های جنگ گلادیاتورها به عنوان قطعات موزاییک شده و تمایز دهنده ای برای دکور منزل اشراف با عامه بوده است. برای روشنایی بیشتر نیز میتوانید چراغهای دکوراتیو بر روی سقف نصب کنید. ساده گرایی پس از جنگ جهانی دوم، در هنر غرب به وجود آمد و بیشتر از سوی هنرمندان هنرهای تجسمی آمریکایی در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی، گسترش پیدا کرد. یکی از ویژگی های هنر روم باستان استفاده بجا از تزئینات و مجسمه سازی است، ابداع استفاده از سردیس بجای مجسمه کامل در این دوران بروز کرد و از عناصر بارز آن می توان به: فرسکو، کاتورا، پانتئون، موزلییک های رومی، باسیکیا، لامپ های رومی، فوروم، کلسئوم، کاتاکومب اشاره کرد. مدل دیگر در خانه های زیبا با طراحی ما در یک طراحی خانه شیک و مدرن با الهام از اواسط قرن برگزار میشود که شامل ترکیب رنگ سبز و خرمایی پررنگ و دیوارهای با کاغذ دیواری عجیب و غریب است. فرم کلی سبک کلاسیک از لحاظ ساختاری و همین طور برخی لوازم منزلی که در سبک کلاسیک وجود دارد در این سبک حفظ شده است و با عناصر مدرن ترکیب شده اند. زیرا کارمندان شما حداقل یک سوم شبانهروز خود را در آنجا ساکن هستند.

در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، می توان از گل و گیاهان طبیعی ، آکواریوم های زیبا و گلدان های مصنوعی و تابلو ها استفاده کرد. در سبک فرانسوی از طرح گل و گیاه و برگ در قاب آینه و صندلی های چوبی بسیار استفاده می شود. در رنگ آمیزی دیوار و سقف یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی ممکن است از رنگ های سفید و کمرنگ استفاده شود، ولی روی هم رفته از طرح و الگوهای گل دار (گل گلی) هم استفاده می شود. مصالح عمده، آهک، و مرمر سفید. این کار حتی برای بزرگتر نشان دادن محیط کاری مناسب است که باعث جذاب تر و بازتر دیده شدن آن محیط می شود. تاثیر کار کردن در محیطی منحصر به فرد و جذاب بر هیچکس پوشیده نیست.

این نوع از دکوراسیون در مواقعی استفاده میشود که وظایف کارمندان با هم متفاوتتر است و انجام آنها نیاز به تمرکز بالاتری دارد. اگر برای طراحی و تجهیز اتاق مدیریت خود به دنبال طراحان متعهد و زبده هستید همین حالا با کارشناسان ما از طریق کانالهای ارتباطی درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید! در ادامه کار طراحان داخلی پروژه مذکور توانستند با استفاده بهینه از آیتم هایی همچون رنگ بندی خنثی در نمای داخلی و ایجاد کنتراست با رنگ مشکی در فریم آلومینیوم پارتیشن ها ،آویزها و برخی قسمتهای مبلمان اداری، پارتیشن بندی شیشه ای تک جداره جهت تفکیک بخشهای گوناگون و بکارگیری رنگ روشن در چوب میزهای اداری با ترکیب هوشمندانه متریال های مختلف در کف ساختمان باعث خلق این دیزاین داخلی منحصر به فرد و نگاه تحسین برانگیز از دید مخاطبین شوند. با این قابلیت، می توان در زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای معقول، ساختمان را مطابق با نیاز خود بخش بندی نماییم. ایجاد یک دفتر با طرح باز که در آن افراد میتوانند سازنده باشند، مستلزم نگاهی صادقانه به فرهنگ شرکت، مشتریها و نحوه انجام تجارت است. مهمترین اصل فنگ شویی پرهیز از انباشتگی و بی نظمی و اصل دیگر دقت در رنگ محیط اطراف است.

از طرفی دیگر زمانی که کارمندی به شرکت اضافه می شود یا شرکت به دنبال تغییر دکوراسیون برای تغییر حال و هوای کارمندان است، وجود پارتیشن اداری هزینه تغییر دکوراسیون را بسیار کمتر خواهد کرد. طراحی دکوراسیون اداری به سبک مدرن نسبت به سال های گذشته با تغییرات بسیار زیاد و چشمگیری همراه بوده است. از کارهای ساده و مینیمال تا کارهای منحنی و دکوراتیو که هر کدام طبق کاربری و اجزا موجود طراحی و اجرا می شود. آثار هنرمندان مینیمالیست گاه کاملاً تصادفی پدید می آمد و گاه زاده شکل های هندسی ساده و مکرر بود. رنگ ها کاملا تصادفی انتخاب می شوند حتی رنگ های مورد استفاده برای یک اتاق. از بارزترین خصوصیات این سبک دکوراسیون داخلی استفاده از فرم های گیاهی در فرفوژه ها ورنگ های روشن و یک دست می باشد. این سبک همانند سبک دکوراسیون داخلی باروک تجلی است؛ با این تفاوت که میزان آراستگی ها در آن کمتر شده و بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود.

در واقع شیشه سکوریت اصلی ترین متریال پارتیشن را می سازد. نقش مهم معماری و دکوراسیون داخلی در واقع ایجاد محیطی آرام برای زندگی افراد طراحی داخلی اتاق اداری در آن است. اگر به تازگی کسبوکاری را شروع کردهاید و برای طراحی داخلی دفترتان نیازمند پارتیشنهای اداری هستید و یا اگر تصمیم دارید دفتر کارتان را بازسازی کنید، احتمالاً به کمک و مشورت متخصصان فعال در این حوزه نیازمندید. امروزه تاثير طراحی داخلی بر آرامش ومجموعه هنجارهای عصبی در فضاهای اداری اثر بخشی بسيار بديهی دارد. این سبک دکوراسیون داخلی بخشی از سبک مدرن است. دکوراسیون داخلی سبک ایران دارای ویژگی هایی است که از ارزشی ویژه برخوردار است.

در دکوراسیون اداری مبل اداری بسیار جایگاه ویژه ای را دارد استفاده از مبل اداری مناسب و باکیفیت و راحت میتواند بسیار خوب باشد . روشنایی مناسب در فضای کار باعث می شود کار مفیدی را از کارکنان دریافت کرد. محل کار و زندگی یا استراحت اگر شرایط مناسب و آرامبخش و راحتی فراهم نکند دارای فضایی کسل کننده میشود. پس نباید طراحی و دکوراسیون داخلی اداره و دفتر کار شما به گونه ای باشد که شما را خسته تر از آنچه که هنگام کار هستید نماید. زیرا ضمن ایجاد حریم خصوصی، کاربردهای فراوانی دارد؛ بدین صورت که میتواند فضای داخلی را سامان دهد، قسمتهایی را در خود محصور نموده و برخی جاها را نیز از یکدیگر مجزا ساخته و از بخشهای مختلف آن حفاظت کند. انتخاب جنس میز هم باید کاملا مطابق با دکوراسیون و پرستیژ شرکت صورت بگیرد. درست در همان ماه مقاله دیگری برخلاف آن چاپ شد کاملا معلوم است نویسنده های این مقالات با هم مخالفند، در صورتی که هر دو برای یک مجله مطلب می نویسند.

دردل دیوار ها جلوه خاصی به این سبک بخشیده است. باغ آرایی ژاپنی که تحت تأثیر آئین های شینتووذن بوده جلوه خاصی به آن بخشیده است. داشتن نقل قول در دیوار با عبارتی از هدف یا بیانیه مأموریت شرکت شما راهی عالی برای ساختن چیزی شخصی و زیبا از زبانی است که هر روز استفاده می کنید. همین طور که دیوارها، کف زمین و لوازم و اثاث منزل با رنگ های کمرنگ و روشن نور طبیعی را منعکس می کنند، فضاهای داخلی که با این سبک دکوراسیون داخلی طراحی و دکوراسیون بندی شده اند، بشاش، آرام اند، حتی در روز های تاریک زمستان گرم و صمیمی هستند. با این رنگ بندی حال و هوای خاصی از وقار، استحکام و تأثیرگذاری به دفتر خود بدهید و همچنین بار دیگر بر دکوراسیون اداری کلاسیک تأکید خواهید کرد. در ادامه با انواع مدل ها همراه با عکس آشنا خواهید شد.

سالن های زیبایی یکی دیگر از مکان هایی هستند که روزانه با آن ها سروکار داریم.آیا تا به حال به دیزاین سالنی که به آن مراجعه می کنید اندیشیده اید؟ همانطور که گفته شد استفاده از چوب در طراحی داخلی اداری سبک نوردیک بسیار رایج است. بر خلاف چیزی که اثر افراد فکر می کنند سبک فرانسوی متظاهر و خودنما نیست بلکه بسیار خاکی و همینطور مطبوع است. وجود تزئینات کوچک مانند قلیان، شطرنج، سوزن دوزی ظریف، چهل تکه و مندیر ( معبد کوچکی که هر جایی در خانه غیر از اتاق خواب می توان قرار داد) و استفاده از نقوش شیوا، لاکشمی، گانشا و همینطور نقش فیل (اعتقاد هندوها بر به ارمغان آوردن ثروت) از خصوصیات آن محسوب می شوند.

اجزا و وسایل مورد استفاده در یک مکان با طراحی داخلی مینیمالیست همین طور با اشکال هندسی مثل مربع، مستطیل و دایره می باشند، اما سطوح و ظواهر همه چیز صاف و ساده ، بدون جزئیات و بی آلایش است. چرا که جوی بسیار خوشایند و غیر رسمی در فضا حاکم می شود. به کارگیری خلاقیت در دکوراسیون اداری بسیار خوب است در سازمانها و شرکت های بزرگ این اتفاق به وفور رخ میدهد زیرا از اهمیت محیط خلاقانه با خبرند . خوب است بدانید که در استفاده از المان ها برای طراحی اداره نباید خیلی زیاده روی کنید. پارتیشن های شیشه ای ثابت: در این مدل از پارتیشن ها همانطور که از اسمش پیداست یکبار و برای همیشه در شرکتها و ادارات بزرگ نصب می شود.