پیشنهادهای کاربردی و جذاب برای دکور مغازه شال و روسری

با این حال هنوز آدمهای زیادی در دنیا هستند که سبک زندگی و موفقیتشان برای ما الهام بخش باشد. دکوراسیون رستوران و شیوه طراحی کافی شاپ باید به نحوی باشد که مشتری را ترغیب کند تا مجددا به رستوران و کافه ما برای صرف غذا و گذراندن اوقات خوب مراجعه کند. که پنجره های بزرگ دارند از نور طبیعی استفاده کنید. با پرسیدن سؤالهای مختلف میتوانید عملکرد خود را در چیدمان مغازه بررسی کنید؛ مثلا بپرسید: «آیا توانستید محصولی را که میخواهید بهراحتی پیدا کنید؟ قطر تمامی ورق های کامپوزیت ۴ میلیمتر بوده که این ضخامت شامل ورق های آلومینیوم و پلاستیک هسته مرکزی میباشد. دکور فروشگاه شامل قفسه بندی, طراحی سقف (سقف کاذب و دکوراتیو.. با این توصیه های طراحی دکور مغازه لوازم خانگی از متخصصان طراحی، مشتریان را برای مدت طولانی تری در فروشگاه خود نگه دارید. پرسنل شما با نحوهی برخورد خود، برند فروشگاه شما را به مشتریان معرفی می کنند. اکثر مغازهها از یک مسیر دایرهای به سمت راست (و یا در جهت عقربههای ساعت) استفاده میکنند تا مشتریان بتوانند از اجناس انتهای مغازه نیز دیدن کنند و دوباره به قسمت جلویی مغازه بیایند. ویترین مناسب برای مغازه باید کالای ارائه شده در مغازه را معرفی کند.

در حالی که خریداران و مشتریان کشورهایی مانند ایران یا ایالات متحده که در سمت راست جاده یا خیابان حرکت می کنند هنگام ورود به مغازه معمولاً به سمت راست می چرخند. در حالی که ایده برای ویترین مغازه با هزینه کم و خلاقانه بسیار وجود دارد. قفسه های باز نیز انعطاف پذیر هستند، به شما این امکان را می دهد که هر دو طرح و کالا را به آسانی تغییر دهید. این خانهها برای نگه داشتن هوای سرد در داخل خانه طراحی میشدند. بعد از اهمیت پرداختن به نمای بیرونی، نوبت به طراحی ویترین مغازه می رسد که مانند یک پل ارتباطی برای جذب مشتریان بیرون از فروشگاه به خرید محصولات و اجناس داخل آن عمل می کند. بسیاری از خانهها در یونان باستان یک مسیر بزرگی در مرکزشان داشتند که به اندازه خود خانه طولانی بود و روبه پاسیو (حیات خلوت) و محوطه خانه باز میشد. اصلا همین زمینهای یونان باستان بودند که نظر باستانشناسان را برای صدها سال جذب میکردند. زمینهای یونان پر از گنجینههای مدفونشدهای است که بعضی از بخشهایش حال و هوای روزهای گذشته را روایت میکند.

“شاید این فصل تعطیلات عید باشد و سفره هفت سین برای تزیین در گوشه ای از ورودی چیده اید یا در کنار بخشی از ورودی از نماد های فصل جدید به همراه یک درخت بهاری و یا زمستانی به همراه یک فرش اصیل ایرانی قرار دارد.” “یا ، بهار است و یک اتاق نشیمن سفید و مخلوط سفید با یک رنگ بندی آبی و صورتی و سبز و لامپ های آویزان سیاه روی میزهای انتهایی نشان داده شده است. البته این را هم گوشه ذهنمان داشته باشیم که یونان هنوز با آن آبوهوای گرم و دریای صاف و زلال و خیر و خرمی طبعیتش تا به امروز هم کشور خیرهکنندهای است.

کارشناسان طراحی دکور مغازه بر این باور هستند که اکثر مشتری ها هنگام ورود به یک فروشگاه به سمت راست می چرخند، بنابراین مهم ترین دیوار برای وسایل جذاب فروش این دیوار است و هر وسیله ای که فکر می کنید محبوب تر است، تبلیغات جدید یا جلوه های الهام بخش باید برای اطمینان از حداکثر قرار گرفتن در معرض دید، مستقیماً در سمت راست قرار بگیرد. این بخش علت شکل گیری تصویری ست که در ذهن مشتری بر مبنای احساس ایجاد می شود . برای آنها طفره رفتن از انجام کارها سادهتر است و به جای برنامهریزی برای زندگی به این می اندیشند که چگونه زندگیشان را تامین کنند. چندین سبک معماری زمانی که حرف از خانههای یونانی به میان میآید، در یونان باستان به عنوان oikos شناسایی شده است که به معنای (اهالی خانه) یا (خانه) است.

مشاهده مشتریان برای دیدن جایی که آن ها به طور طبیعی طی می کنند، چشم آن ها به کجا نگاه می کند و مسیری که از هنگام ورود طی می کنند، می تواند بینش شما را در مورد طبیعی ترین چیدمان دکوراسیون مغازه لوازم خانگی شما فراهم کند. این ویترین های استراتژیک باید به اندازه کافی چشم گیر باشند تا خریداران را متوقف کرده و آن ها را به تامل وادار کند، اما حواس آن ها کاملاً از کالاهای اطراف خود منحرف نشود. شاید جالب باشد بدانیدکه چشم انسان به طور غریزی و طبیعی به اشیائی توجه میکند که در خط دید مستقیم اوقرار دارند. حتمی پس از مدتی شاهد تغیرات در مراجعه مشتری ها و افزایش فروش محصولات خواهید شد.امروزه اولین و مهمترین عنصر موفقیت در کسب و کار تبلیغ محصولات است که بیشترشرکت ها و اداره و فروشگاه ها نیز بیشتر وقت خود را برای تبلیغ سپری میکنند. این گروه معماری با فعالیت های حرفه ای خود موفق به طراحی و اجرا نمودن تعدادی از ساختمان ها و فضا های با ارزش و زیبا شده اند.

یونانیان اینجا بود که بدون هیچ ابتکار امروزی، دست گذاشته بودند تا انتخابهای معماریشان گرمای تابستان را برایشان خنکتر کند، منتها زمانی که دما حتی در زمستان به طور جالبتوجهی هم مردم یونان گرمشان بود. بنابراین در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتما باید برای کم کردن نور محیط از پرده های مناسبی استفاده کنید. ۵- در دکوراسیون مغازه لوازم خانگی مسیری انعطاف پذیر ایجاد کنید. بنابراین اگر مشتریان شما ناخودآگاه به سمت راست، مسیر خود را دنبال میکنند و شما هم چنین مسیری را برای آنها در نظر گرفتهاید که به سمت راست بروند، دور بزنند و از چپ برگردند، به نظر میرسد بهترین مکان برای قرار دادن پیشخوان، سمت چپ بخش جلوی فروشگاه است. در چند ثانیه اول که به اطراف خود دقت می کنند. این فیلم با بازی دین جونز، میشل لی و بادی هکت؛ داستان ماشین فولکس واگن با احساس و هوشمندی است که در راه قهرمانی در مسابقات رانندگی به راننده خود کمک می کند اما … خانهها روی شالودههای سنگی بنا میشدند که البته این کارشان هم برای در امان ماندن از آسیبهایی بود، که ساختمان ممکن بود با رطوبت و ویرانی روبهرو شوند. و شاید بهتر باشد همان فضا در پاییز با وسایلی با رنگ ها خنثی برجسته شود.

نورپردازی ها در محیط یک فروشگاه باید به گونه ای باشند که جذابیت محصول را افزایش دهند. از طرفی دیگر هم سفالهای کف خانه آنقدر سرد میشد که کسی نمیتوانست به آن دست بزند و حتی گرمایی که یونانیان مجبور بودند در چله زمستان با آتشی در سبد روشن کنند را هم جذب میکرد. با این کار آن ها وارد شوندگان را به گفتن جمله افتضاح “فقط نگاه می کنیم” وادار می کنند. یونانیهای باستان از آبوهوایی که در آن زندگی میکردند بهره میبردند و معماریشان را با چیزی که داشتند، تطبیق میدادند. ویترین ام دی اف که اصطلاحاً به ویترین چوبی معروف است به دلیل ارزان بودن و همچنین شیک بودن تقریباً محبوبترین نوع دکور ویترین مغازه است.

برچسبهای پیش آماده یا پیش ساخته یکی از ابزارهایی است که در کنار سایر ابزار آلات تزئینی محیط میتوان از طراحی داخلی مغازه دکوراسیون آن بهره برد. برای نمونه دیواری که در تصویر نشان داده شده با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده، سپس به کمک نرده های یک تختخواب قدیمی تزیین شده و به مکانی برای قرارگیری کالاهای تزئینی تبدیل شده است. هدف دوم این است که از مشتری دعوت کنیم تا زمان بیشتری را در مغازه بگذراند و حس خوبی از لحاظ بصری داشته باشد. برای مثال در طراحی دکوراسیون یک مغازه مد، طراح فضاهای پنجرهای را درون دیوار جدا کننده دو اتاق کوچک برای آفرینش حس دلبازی ایجاد کرده است. جری برانیش مشاور و طراح فضاهای تجاری معتقد است، با قرار دادن آیتم هایی با سطوح مختلف می توان فضا را بزرگتر نشان داد و به طور بصری مشتری را جذب نمود. لیبی لاندن متخصص طراح و نویسنده کتاب “راه حل هایی برای فضاهای کوچک” معتقد است: رنگ کردن یک دیوار با استفاده از یک رنگ چشمگیر، روشی موثر و کم هزینه، نه تنها برای بزرگتر نشان دادن فضا، بلکه همچنین برای جلوه دادن بیشتر به فضا هست. طراحی نورپردازی داخلی مغازه و ویترین نیز می تواند روی زیبایی و جذاب تر به نظر رسیدن طراحی دکوراسیون داخلی مغازه تاثیر گذار باشد از این رو بهتر است نورپردازی مغازه را با وسواس و حساسیت بیشتری انجام دهید.

این سبک از دکوراسیون مغازه شال بسیار جدید بوده و با رضایت بیش از ۹۰ درصد از افراد همراه است. ساختمانهای اولیه در یونان باستان با دو اتاق و ایوان روباز بسیار طراحی سادهای داشتند. اینجاست که باید بپرسیم آیا حاضرید به زمان زمینهای شگفتانگیز و شگرف باستانی در یونان سفر کنید؟ “به بسیاری از همکاران فروش لوازم خانه دستور داده می شود که ظرف چند ثانیه از ورود خریدار به مغازه، به مشتری نزدیک شوند. برای این کار روش های بهتر و امتحان شده ای وجود دارد که برای بسیاری از فروشگاه ها موثر است. “به احتمال زیاد ، کالاهایی که در منطقه رفع فشار قرار گرفته اند تا حد زیادی مورد توجه قرار نخواهند گرفت.” در عوض ، روی كامل كردن نور تمركز كنید و رنگ های گرم و خنثی را كه با محیط بیرون تضاد دارند ، برجسته كنید. در عوض هرچه زمان بیشتری در مغازه لوازم خانگی شما بگذرانند، احتمال خرج کردنشان نیز بیشتر می شود.

با یک مسیر مستقیم، برای مشتریان بسیار آسان است که در مدت زمان کوتاهی از کل فروشگاه دیدن کنند. او میخواست گذر زمان و تغییر و تحولات جامعه را دنبال کند. در طراحی داخلی مغازه، طراحی ویترین بسیار مهم است، زیرا این ویترین است که مشتریان را ترغیب می کند تا وارد مغازه شوند و خرید کنند. یکی از بزرگ ترین اهدافی که این شرکت دارد، مشتری مداری و رضایت شما مشتریان می باشد. یکی از مصالح محبوب برای ساخت و طراحی بوتیک مغازه چوب و یا بهتر بگوییم ام دی اف است.(4).. بهتر است که نور ویترین مغازه بوتیک طبیعی باشد. استفاده از رنگ سفید و نورپردازی روشن میتونه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فروشگاه رو مدرن و مجلل کنه ولی چیزی که باید درباره ی این تم رنگی بهش توجه کرد اینکه به نگهداری و توجه از نظر تمیزی بیشتری نیاز داره. 3. در بیشتر موارد یک نور مشخص و یک نور پس زمینه رنگ آرایش و کیفیت آن را به خوبی نشان می دهد. لوازم آرایش های کوچک مانند مداد ابرو باید به صورت دسته ای نمایش داده شوند، زیرا این گونه جلب توجه مشتری راحت تر است. نکته قابل توجه دیگر در طراحی کابینت مدرن ، جنس آن است.

لاندن میگوید شما همچنین می توانید با آویزان کردن پرده ها و آیتم های دیگر از سقف به سمت زمین اثری چشمگیر ایجاد کرده و حس بزرگتر نشان دادن فضا را ایجاد کنید. ساخت موشن گرافیک (Motion Graphic) حرفه ای با کمترین هزینه. در واقع دکوراسیون ویترین فروشگاه هر اندازه زیبا و پرخرج تدارک دیده شود اما نورپردازی آن مناسب و حرفه ای نباشد نخواهید توانست آن تاثیر لازم بر رهگذران و مشتری های بالقوه خود را داشته باشید. حتی می توانید از رخت آویز هم مثل میله رگال استفاده کنید و چند شال یا روسری را به آن ببندید. اگر لوگوی کسب و کار خود را بر روی تابلوی تبلغاتی درج کنید تاثیر زیادی در ماندگاری آن در ذهن مشتری دارد. لاندن می گوید اگر گوشه ای از فروشگاه شما به خوبی روشن نباشد، نمایش کالاهای آن قسمت از دست رفته است.

باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. دکور مغازه شما همیشه شیک و جذاب است. همین حالا با ثبت درخواست در اپ و یا وبسایت «خدمت از ما»، دکور مغازه ایدهآلتان را به واقعیت تبدیل کنید. پنجرهها هم اغلب بدون هیچ شیشهای در قسمت بالایی دیوارها تعبیه و با کاه یا پرده کرکرهای پوشانده میشدند تا حتی نور خورشید هم به داخل ساختمان گِلی نیاید. می توانید به کمک نور و رنگ و متریال در فضای مخصوص به مشتری طرح های خاصی را در ساخت ویترین کرج اجرا کنید. باکس و شلف در مغازه از لوازم ضروری به حساب میآیند و باید از بهترین متریال برای ساخت آنها استفاده کرد. اشاره کرد. در مرحله نخست باید دید که هدفمان از طراحی ویترین معرفی و عرضه محصول برندی خاص به مشتریان است یا نه صرفا جلب توجه و جذب آنها برای دیدن سایر اجناس داخل مغازه. مراحل طراحی نمای کامپوزیت به ترتیبی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.