طراحان گل برای رقابت در پنجره های گل جدید در جشنواره باغ سنگاپور 2024



هیئت پارک‌های ملی (NParks) رکورد تعداد 18 طراح را اعلام کرد که در قالب تازه‌سازی شده پنجره‌های گلدار تا مسابقات قهرمانی جهان (FWWC) که بخشی از جشنواره باغ سنگاپور (SGF) بوده است، شرکت خواهند کرد. SGF از 3 تا 11 آگوست 2024 در مرکز همایش و نمایشگاه Suntec سنگاپور برگزار می شود.

امسال، FWWC با حضور 17 طراح بین‌المللی و یک طراح داخلی، تنوع بیشتری را به رقابت با 13 طراح که برای اولین بار در SGF شرکت می‌کنند، به ارمغان می‌آورد. این افزایش قابل توجهی در مقایسه با هفت تکرار قبلی است که 9 طراح بین المللی در هر نسخه داشتند.

پس از یک وقفه شش ساله، FWWC فرمت جدیدی را به خود می گیرد که در آن مخاطبان می توانند در طول سه روز اول جشنواره از 3 تا 5 آگوست منتظر یک عنصر مسابقه زنده باشند. طراحان شرکت کننده موظف به اجرای یک سری شش تایی خواهند بود. وظایفی که در مقابل داوران و بازدیدکنندگان انجام می شود تا شاهکارهای خود را از ابتدا خلق کنند و برای کسب عنوان قهرمان بزرگ رقابت کنند. نسخه‌های قبلی مسابقه فقط یک نصب پنجره را نشان می‌داد که چهار تا پنج روز قبل از شروع SGF برای داوری تکمیل شد.

پنج فینالیست برتر در یک رویداد شام با بلیت در روز پایانی مسابقه (5 اوت) رقابت خواهند کرد، جایی که قهرمان بزرگ تاج گذاری خواهد شد. بلیط های این شام را می توانید در اینجا پیدا کنید: https://sgf.nparks.gov.sg/tickets-for-finals-dinner/.

برای اطلاعات بیشتر:
جشنواره باغ سنگاپور
1 جاده کلونی، مرکز گیاه شناسی
سنگاپور 259596
تلفن: +65 6471 7141
ایمیل: [email protected]
sgf.nparks.gov.sg

تاریخ انتشار:

منبع