صرفه جویی در زمان و محیط زیست با زنجیره تامین کوتاه تر

گل در سراسر جهان رشد می کند. آنها همچنین برای رسیدن به مقصد خود به سراسر جهان سفر می کنند. بسیاری از این سفرها را می توان با تدارکات هوشمندتر اجتناب کرد و نه تنها در زمان و محیط زیست صرفه جویی کرد، بلکه با کوتاه کردن زنجیره تامین به طور موثرتر. تیم Octoflor دقیقاً این کار را انجام می دهد.

مجموعه گسترده ای از گل های آفریقایی دارای گواهی تجارت منصفانه
Octoflor طیف گسترده ای از گل ها را با بهترین پرورش دهندگان در شرق آفریقا تهیه می کند تا با طیف وسیعی از مشتریان سازگار باشد که هر کدام نیازها و چالش های خاص خود را دارند. این شرکت سال‌هاست که در کنیا روی زمین گذاشته است و می‌داند کرم محصول را از کجا تهیه کند. روابط بلندمدت با پرورش دهندگان آن، اعم از بزرگ و کوچک، به ایجاد یک دسترسی ثابت و قابل اعتماد در طول سال از بهترین گل ها کمک کرده است.

گل رز؟ به طور طبیعی. آیا آماده انتخاب از بین بیش از 200 گونه از زیباترین و محبوب ترین گونه ها هستید؟ اسپری گل رز؟ البته. و در مورد زیباترین میخک ها، گل های هندی، گل های داوودی، آلسترومریا، ژیپسوفیلاس ها، ارینگیوم ها و هایپریکوم ها چطور؟ انتخاب خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برخی از تخصص ها مانند ماتیولا، آنیگوزانتوس، اورنیتوگالوم، اسکابیوسا و کراسپدیا را به ثمر برسانید. و آیا قبلاً به شاخ و برگ‌های آن اشاره کرده‌ایم، مانند راسکوس درجه یک، برگ چرمی و چندین گونه اکالیپتوس؟ آره. همه چیز آنجاست. هر چیزی که یک پول نقد، عمده فروش یا طراح رویداد به آن نیاز دارد مستقیماً در دسترس است.

بسیاری از تامین کنندگان آن دارای گواهینامه های KFC (شورای گل کنیا) و MPS هستند و گل های دارای گواهی تجارت منصفانه را ارائه می دهند.

مردم به مردم
این روزها دنیای دیجیتالی است، با این حال، قدرت مردم نسبت به مردم چیزی است که Octoflor آن را بسیار مورد توجه قرار می دهد. اعتماد پایه و اساس هر رابطه طولانی مدت است. نه تنها با پرورش دهندگان، بلکه با مشتریان. Octoflor با تضمین و کوتاه کردن زنجیره تامین، سال ها نشان داده است که به درستی اعتماد مشتریان خود را در سراسر جهان به دست آورده است.

زمان به نفع شماست
در Octoflor، آنها می توانند بدون محدودیت بگویند: “زمان به نفع ماست، و همچنین از شما”، زیرا اینطور است. همه گل‌ها مستقیماً از پرورش‌دهندگان می‌آیند و بدون هیچ تأخیری در هواپیما قرار می‌گیرند و به هر کجای دنیا، هر کجا که هستید، می‌روند. اتصالات مستقیم در سراسر جهان می تواند به صرفه جویی در زمان 4 تا 5 روز منجر شود. تصور کنید که چگونه بر تازگی محصولات، ماندگاری، و در نهایت، عمر گلدان با مصرف کننده سپاسگزار تأثیر می گذارد! و تو کی هستی؟ اکتوفلور مطمئناً دوست دارد شما را ملاقات کند. با یکی از دفاتر اصلی Octoflor در کنیا یا هلند ارتباط برقرار کنید. چه واردکننده، صادرکننده، برنامه‌ریز رویداد یا اگر صاحب پول نقد و حمل گل هستید. با Octoflor تماس بگیرید و سریع ترین مسیر گل ها را تا آستانه خانه خود بیاموزید.

منبع: پنجشنبه

سوالات متداول

Octoflor کیست؟
Octoflor شرکتی است که طیف وسیعی از گل‌ها را از بهترین پرورش دهندگان کنیا تهیه می‌کند. این گل‌ها برای عمده‌فروشان، پول نقد و طراحان رویداد در سراسر جهان عرضه می‌شود.

چشم‌انداز و استراتژی Octoflor این است که مردم و سازمان‌ها را در بخش باغبانی جهانی به هم متصل کند، صنعت را دیجیتالی کند و به ایده‌های نوآورانه جدیدی برای در دسترس قرار دادن محصولات برای کسانی که از آن قدردانی می‌کنند بیاندیشد.

این نام از حیوان دریایی گرفته شده است. اختاپوس فوق العاده انعطاف پذیر است و می تواند شکل، فرم و رنگ را دائما تغییر دهد و همیشه با محیط در حال تغییر سازگار شود. کنجکاو، کنجکاو، باهوش و خلاق است. با چندین قلب و مغز و هشت شاخک که می توانند به طور مستقل کشیده شوند و چند کار را انجام دهند. درست مثل مردم Octoflor.”

Octoflor در کجا قرار دارد؟
Octoflor دو دفتر اصلی دارد: در کنیا و هلند. دفتر کنیا در نایروبی، در مجتمع Airflo در فرودگاه بین المللی Jomo Kenyatta واقع شده است. دفتر هلندی در De Kwakel، نزدیک به Aalsmeer، یک مرکز بین المللی تجارت گل در واقع است. خودش.”

ستون های Octoflor کدامند؟
“1. متعهد به تامین بهترین گل های شاخه بریده در شرق آفریقا. 2. خدمات استثنایی از طریق تماس شخصی و پاسخگویی به خواسته های مشتری خود. 3. پیشرو در امکانات جدید، بازارهای جدید، و دیجیتالی کردن صنعت.”

برای اطلاعات بیشتر:
اکتوفلور
www.octoflor.com

منبع