سیستم نمایشگر حشرات برای پنجره های بدون قاب معرفی شد

سال‌هاست که آلویکو در سرتاسر دنیا سیستم‌های آکاردئونی و صفحه‌نمایش تاشو را عرضه و نصب می‌کند.

با توجه به افزایش تقاضا برای سیستم های صفحه نمایش حشرات خود، آنها محدوده خود را با پنجره های بدون قاب گسترش داده اند. رامون بول از Alweco: “ما یک پروفیل پنجره شیک، با قابلیت نصب آسان و خلاقانه طراحی کرده‌ایم. این پروفیل در اطراف پنجره تهویه‌ای که سیستم نمایشگر حشرات خود را به آن وصل می‌کنیم، بسته شده است.” برای ساده سازی نصب، این شرکت با مجموعه های سیستم هدایت کننده کامل پیش ساخته کار می کند.

علاوه بر این گزینه، Alweco چندین پیشرفت را در زمینه هدایت و اتصال سیستم های تاشو موجود نیز اعمال کرده است. رامون: “به هر حال، باغبانی تجاری اغلب شامل حجم زیادی است، بنابراین ما سیستمی می خواهیم که یکنواخت، سریع نصب و مقرون به صرفه باشد.”

به لطف Red Harvest، آنها می دانند که این سیستم به خوبی کار می کند. در محل خود، آنها اجازه داشتند سیستم بدون فریم را در عمل آزمایش کنند. رامون: “این شگفت انگیز است. یک بار دیگر، از شما برای تسهیل برداشت قرمز متشکرم.”

Alweco اندازه های مش مختلف را ارائه می دهد و انواع صفحه نمایش مطابق با مقاومت در برابر UV تا 1350 KLy موجود است.

به گفته رامون، سیستم های صفحه نمایش آسان و سریع نصب می شوند، به راحتی تمیز می شوند و نیازی به تنظیم مجدد تهویه ندارند. علاوه بر این، فشار بسیار کمی روی مکانیسم تهویه وجود دارد و زمانی که پنجره هواکش تا حدی باز است، نرخ تبادل هوا بالا است. به هر سقف گلخانه ای.”

از دسامبر گذشته، این شرکت یک سیستم غربالگری جدید را در گلخانه Brazander در Bleiswijk ارائه کرد که اولین پروژه با این فناوری جدید است.

برای اطلاعات بیشتر:
آلویکو
Honderdland 103, 2676 LT
Maasdijk، هلند
تلفن: 248632 174 (0) +31
[email protected]
www.alweco.nl

منبع