دیدگاه مصرف کنندگان در مورد پایداری گل ها و گیاهان مثبت تر است

در طول یک وبینار در 19 مارس، شورای گل هلند نحوه تکامل احساسات مصرف کننده نسبت به گل ها و گیاهان را به نمایش می گذارد. از آوریل 2023، ادراک مصرف کنندگان در هلند، آلمان، فرانسه و بریتانیا در مورد تأثیر گل و گیاه و پایداری صنعت به صورت ماهانه اندازه گیری می شود. در هر چهار کشور، تمایل مصرف کنندگان نسبت به گل از پایان سال 2023 مثبت تر شده است، در حالی که درک گیاهان به طور کلی ثابت مانده است.

مصرف کنندگان چگونه به پایداری گل ها و گیاهان نگاه می کنند؟ این سوال اصلی مطالعات انجام شده در سال های 2022 و 2023 در چهار کشور اروپایی بود. یک مطالعه ردیاب برای ردیابی توسعه احساسات در یک دوره طولانی آغاز شد. ماهانه، مصرف کنندگان در چهار کشور مورد بررسی قرار می گیرند. چه روندهایی در درک کلی از بخش گلکاری قابل مشاهده است؟ آیا بین پیر و جوان تفاوت هایی وجود دارد و حتی افراد غیر خریدار گل و گیاه چگونه به محصولات و این بخش نگاه می کنند؟ این و سوالات دیگر در طول رویداد آنلاین پاسخ داده خواهد شد. پرورش دهندگان، تاجران و سایر علاقه مندان می توانند در اینجا ثبت نام کنند و سپس دعوت نامه ای را با لینک شرکت در جلسه آنلاین دریافت خواهند کرد.

روند مثبت
احساسات و نظرات در مورد پایداری در مورد گل ها و گیاهان در حال تغییر است، در برخی کشورها بیشتر از سایرین. پس از تابستان 2023، مصرف کنندگان هلندی و آلمانی دیدگاه متفاوت تری نسبت به پایداری در مورد گل ها و گیاهان داشتند. این روند بین نوامبر 2023 و ژانویه 2024 معکوس شد و منجر به تصویر مثبت تری شد. در بریتانیا، احساسات مثبت افزایش یافت، در حالی که در فرانسه، ادراک مصرف کنندگان ثابت ماند.

با توجه به تصویر کلی این بخش، گروهی از مصرف کنندگان با ادراک خنثی همچنان بزرگترین گروه در هلند و آلمان است. در فرانسه و بریتانیا، گروهی که نگرش مثبت دارند، بزرگترین گروه است.

جوانان
با نگاهی به گروه‌های سنی، قابل‌توجه است که جوانان نسبت به افراد مسن‌تر نسبت به این بخش مثبت‌تر هستند و از ماه آوریل حتی مثبت‌تر شده‌اند. مصرف کنندگان همچنان نگران بسته بندی، مصرف آب و آفت کش ها هستند. قابل ذکر است، استفاده از پیت، به ویژه در انگلستان و هلند، توجه بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. برچسب‌های پایداری به طور فزاینده‌ای مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند، به طور متوسط ​​در چهار کشور بین 52 تا 66 درصد. افزایش در بریتانیا بیشترین میزان را دارد (از 57 به 78 درصد).

ثبت نام در وبینار از اینجا امکان پذیر است.

منبع