در مورد رطوبت زدایی کارآمد در Indoor Ag-Con بیاموزید

“وقتی مردم به رطوبت زدایی فکر می کنند، به جلوگیری از کپک زدن فکر می کنند. اما این بسیار بیشتر از این است. ایجاد محدوده رطوبت نسبی ایده آل، همراه با آب و هوای یکنواخت (به لطف مکانیسم گردش هوا ثبت شده DryGair)، تاثیر زیادی بر گیاهان دارد. یک آب و هوای فعال ایجاد می کند که رشد را تحریک می کند و کیفیت را بهبود می بخشد.”

موفقیت در اروپا و رشد آمریکای شمالی
شرکت DryGair، سازنده سیستم رطوبت‌زدایی، اخیراً شعبه خود در آمریکای شمالی را برای ارائه خدمات بهتر به بازارهای ایالات متحده و کانادا تأسیس کرده است، زیرا این سیستم روز به روز در حال محبوب‌تر شدن در انواع وسیع‌تری از محصولات است.

داگلاس میلر، مدیر شعبه DryGair در آمریکای شمالی، به موفقیت این شرکت در اروپا، به ویژه در هلند اشاره می کند.

تولیدکنندگان در اروپا مدت‌هاست که از DryGair در انواع محصولات و امکانات مختلف استفاده می‌کنند. این DryGair به یکی از اصلی‌ترین محصولات، به‌ویژه در گل‌ها و سایر گیاهان زینتی، و همچنین گیاهان، سبزی‌های برگ‌دار، و بسیاری از انواع سبزیجات و تاک تبدیل شده است. محصولات زراعی. این سیستم همچنین در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کند. ما به طور متوسط ​​50 درصد صرفه جویی در آزمایشات و تجربیات مشتری را شاهد بوده ایم.”

محبوبیت DryGair در تولید شاهدانه
برخلاف بازارهای اروپایی در ایالات متحده و کانادا، DryGair بیشتر در تولید حشیش رایج بود.

میلر می‌گوید: “ما موفقیت‌های زیادی در تولید حشیش تجاری و پزشکی در ایالات متحده و کانادا داشته‌ایم. پرورش‌دهنده‌های شاهدانه اولین پذیرندگان بودند و به سرعت متوجه شدند که کنترل رطوبت موثر می‌تواند چرخه‌های رشد کامل را ایجاد یا از بین ببرد.”

“البته، وقتی صحبت از شاهدانه می شود، کنترل رطوبت بسیار مهم است، زیرا این ابزار اصلی برای پیشگیری از کپک است. در تمام مراحل کشت ضروری است و در واقع یک نیاز GMP برای تولید حشیش دارویی است.”

میلر می افزاید: «با این حال، بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان سنتی به این موضوع توجه کرده اند. پرورش دهندگان سبزیجات، گل و گیاهان گلدانی به مزایایی که همتایان خود در سراسر جهان به دست می آورند، پی برده اند.

Hadar Fuchs-Rubal به معاونت DryGair ارتقا یافت
به عنوان بخشی از چندین جابجایی کارکنان در شرکت، از جمله انتصاب داگلاس میلر، و جدایی معاون سابق، زیو شاکد، هادار فوکس روبال به معاونت فروش ارتقا یافت.

“بعد از چندین سال به عنوان رئیس بخش آمریکای شمالی، من نمی‌توانستم بیشتر از این برای این نقش جدید هیجان‌زده باشم. DryGair یک شرکت جهانی است و بازارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود را دارند.” فوکس روبال می گوید.

او می افزاید: “من مشتاقانه منتظر گسترش دامنه و جایگاه شرکت در سراسر جهان هستم و مطمئن هستم که می توانیم موفقیتی را که در اروپا و آمریکای شمالی دیده ایم ادامه دهیم و آن را در بازارهای دیگر بازآفرینی کنیم.”

DryGair راه حل کنترل رطوبت خود را در Indoor Ag-Con در لاس وگاس، 11 تا 12 مارس ارائه می کند. از شرکت در غرفه شماره 207 دیدن کنید تا در مورد کنترل رطوبت موثر و احتمالات صرفه جویی در انرژی برای تاسیسات خود صحبت کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com

منبع