“تقاضای رو به رشد برای نام تجاری پمپ های آبیاری و گرمایشی”

گروه Van der Ende در حال گسترش دامنه محصولات خود است. علاوه بر طیف وسیعی از پمپ های آبیاری و راه حل های فن آوری آب، این شرکت اکنون خطی از شیرهای کنترل شیر Horti و شیرهای پروانه ای Econ را برای تکمیل خط فعلی پمپ های گرمایش Lowara و مبدل های فرکانس Danfoss معرفی می کند. به گفته این شرکت، این حرکت ناشی از تقاضای رو به رشد، به ویژه از خارج، برای برندی برای پمپ های آبیاری و گرمایشی است.

پکیج کامل
در دهه 1980، گروه Van der Ende برند Lowara را وارد بخش باغبانی کرد. تیم این شرکت می‌گوید: «تقاضای فزاینده برای پمپ‌های «با کیفیت» برای آبیاری، گرمایش و تصفیه آب با خط کامل پمپ‌های Lowara برآورده می‌شود.

گروه Van der Ende بیان می کند که به دلیل تقاضای مشتری برای پکیج های گرمایش کامل، خط پمپ گرمایش Lowara را تکمیل کرده است. این شرکت همچنین مبدل‌های فرکانس Danfoss Vlt & Vacon را تکمیل کرده است، جایی که امسال به «وضعیت شریک ممتاز» دست یافت، با خط جدیدی از شیرهای کنترل سه‌طرفه و شیرهای پروانه‌ای. گروه Van der Ende خود را یک فروشگاه یک‌جا برای تمام پروژه‌های گرمایش و سرمایش می‌داند.

شیر کنترل 3 راه شیر هورتی
شیر هورتی گروه Van der Ende یک شیر کنترلی است که با همکاری Hora ساخته شده است. هورا شرکتی است که با شیرهای کنترلی برای بخش های صنعت و فراساحل سروکار دارد. Horti Valve ویژگی های کنترلی را ارائه می دهد. علاوه بر این، شیر کنترل در طیف کاملی (از DN15-DN300) موجود است.

شیرهای پروانه ای Econ
به گفته این شرکت، شیرهای پروانه ای برای پروژه های گرمایش و سرمایش «ضروری» هستند. بنابراین، گروه Van der Ende همکاری با Econ را انتخاب کرده است. خطی از دریچه های پروانه ای، هر دو به صورت دستی یا مجهز به موتور سروو، اکنون در دسترس هستند.

مقایسه نمودار در منحنی ها
گروه Van der Ende همچنین نسخه جدیدی از ابزار انتخاب Curves را معرفی می کند. با استفاده از این ابزار، مشتریان می توانند خط کامل پمپ های گرمایش، شیرهای پروانه ای، شیرهای کنترل و شیرهای کنترل را انتخاب کنند. هدف این ابزار امکان مقایسه پمپ های مختلف برای انتخاب پمپ بر اساس عملکرد و مشخصات است. این برنامه همچنین یک نمای کلی از جریان های موتور، استارت های نرم، مبدل های فرکانس و مجموعه های فلنج را ارائه می دهد که می توانند در یک پروژه گنجانده شوند. “به طور خلاصه، یک ابزار بسیار کامل و کاربر پسند برای همه مشتریان.”

قطعات یدکی و خدمات جهانی
گروه Van der Ende با هدف دستیابی به سطح خدمات مطلوب در سراسر جهان، ابزاری را توسعه داده است که هدف آن این است که به مشتریان اجازه دهد تا به سرعت قطعات یدکی لازم برای پمپ خود را شناسایی کنند. با توجه به رشد پروژه‌های جهانی، این شرکت همچنین تلاش‌هایی را برای اطمینان از مجموعه‌ای گسترده و موجودی پمپ‌های 50 هرتز و 60 هرتز انجام داده است. شعبه کانادایی که اخیراً افتتاح شده و انبار آن در هلند و بلژیک باید شرکت را قادر سازد تا تقاضای جهانی را به سرعت برآورده کند.

پنج ضمانت
به گفته این شرکت، گسترش اخیر دامنه محصولات مطابق با پنج تضمینی است که گروه Van der Ende به مشتریان خود وعده می دهد: “محصولات جدید برای ارائه مجموعه ای کامل، بزرگترین انبارهای پمپ در هلند، همیشه در خط مقدم. دانش و آخرین پیشرفت ها، خدمات 24 ساعته در سراسر هلند، فعال در سراسر جهان.”

برای اطلاعات بیشتر:
گروه ون در انده
[email protected]
www.vanderendegroup.com

منبع