بازار گل کاونت گاردن جدید، مانتو هفته گل های بریتانیا را به گل هایی از مزرعه می دهد.

در دهه‌ای که بازار گل نیو کاونت گاردن برای اولین بار هفته گل‌های بریتانیا را در ژوئن ۲۰۱۳ راه‌اندازی کرد، این کمپین سالانه صنعت گل‌های شاخه بریده بریتانیا را مورد توجه قرار داد و شهرت تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و گل‌فروشان خلاقی را که با گل‌های تولیدشده در بریتانیا کار می‌کنند، افزایش داد.

اکنون، بازار گل نیو کاونت گاردن تصمیم گرفته است که مانتو هفته گل های بریتانیا را به Flowers from the Farm، سازمانی که تولیدکنندگان گل های شاخه بریده محلی و فصلی بریتانیا را در مقیاس کوچک تبلیغ می کند، تحویل دهد. گل‌های مزرعه با مأموریت افزایش سهم بازار بریتانیا از گل‌های پرورش‌یافته در این کشور و عضویت متشکل از نزدیک به 1000 کسب‌وکار گل در سراسر بریتانیا، به طور منحصربه‌فردی برای رهبری کمپین در سطح صنعت قرار گرفته است.

Flowers from the Farm اعلام کرده است که هفته گل های بریتانیا 2024 از 3 تا 9 ژوئن 2024 با موضوع “شعله ور کردن اشتیاق برای گل های شاخه بریده بریتانیا” برگزار می شود.

Flowers from the Farm که در سال 2011 تأسیس شد، بدنه صنعتی بریتانیا است که از نزدیک به 1000 تولیدکننده مستقل و کوچک گل های شاخه بریده محلی و فصلی حمایت می کند. اعضای آن حدود 1000 هکتار از گل‌ها و شاخ و برگ‌های باغی را در باغ‌های بریده، بخش‌ها، باغ‌های محصور شده و زمین‌های کشاورزی در سراسر بریتانیا از اینورنس تا جزایر سیلی کشت می‌کنند. Flowers from the Farm سه هدف پایه گذاری دارد: ترویج گل های شاخه بریده بریتانیایی، تشویق افراد بیشتر به رشد برای بازار و تقویت دوستی و همکاری.

“در بازار نیو کاونت گاردن، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار عمده‌فروشی گل در بریتانیا، عمده‌فروشان ما به فروش می‌رسند. عمده‌فروشان چند نسلی با تجربه و آگاه ما، طیف عظیمی از گل‌های شاخه بریده، گیاهان و شاخ و برگ را به لندن و جنوب شرق می‌فروشند. برای قرن‌ها، تا همین اواخر – خوب، دهه 1980 – اکثر محصولات فروخته شده در بازار از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شد. اما در حالی که صنعت بریتانیا ممکن است از نظر اندازه به میزان قابل توجهی کاهش یافته باشد، کیفیت بالای ثابتی تولید می کند و هنوز حجم زیادی از محصولات بومی در طول فصل در بازار وجود دارد که همیشه تقاضای بالایی دارد. “

ما می دانیم که محصولات چقدر عالی هستند، و مطمئنیم که شما هم این کار را می کنید، اما می خواهیم به فراتر از آن نگاه کنیم و مهارت ها و تخصص ارتش افراد فوق العاده با استعدادی که در این صنعت کار می کنند را برجسته کنیم. ما دائماً از این موضوع شگفت زده می شویم. هنر و خلاقیتی که ما هر روز می بینیم، و برخی از آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.”

برای اطلاعات بیشتر:

گل از مزرعه
www.flowersfromthefarm.co.uk

منبع