“به نظر می رسد لازم نیست یک راه برای استفاده از این پوشش همه کاره وجود داشته باشد”

مایکل رو در مهدکودک های آسیاب بادی در جنوب فرانکلینتون، لوئیزیانا، ایالات متحده، در حال بررسی راه هایی برای جلوگیری از اختصاص دادن یک تیم هشت نفره به نصب و خراب کردن خانه های خود در آستانه فصل سرد و بارانی از اکتبر بود. اگر فقط می شد آنها را در جای خود رها کرد. راه حل یک شیرینی مخصوص Solarwoven با یک تور حشره Xsect بود. او می گوید: فوق العاده بود. “وقتی وارد تونل جدید می‌شوید – 20 درجه فارنهایت خنک‌تر از تونل همسایه است. فقط محیطی بسیار بسیار بهتر برای مردم و گیاهان.”

یکی از نمونه های استفاده از Solarwoven است. مواد، توسعه یافته توسط Svensson، در موارد بسیار بیشتری قابل استفاده است. Solarwoven یک پوشش پلاستیکی به ضخامت 0.33 میلی متر است که از یک بافت پلی اولفین باز ساخته شده است و جلو و پشت آن با پلاستیک پوشانده شده است. به گفته این شرکت، این پوشش به دلیل استحکام و دوام خود متمایز است. Hugo Plaisier، مشاور آب و هوای Svensson، توضیح می دهد: “استحکام کششی بالایی دارد و کشیده نمی شود. برای یک پرورش دهنده، صفحه نمایش ترکیبی جالب از خواص دارد. می تواند 50٪ صرفه جویی در مصرف انرژی را در هنگام نصب مطابق با مشخصات Svensson ارائه دهد، اما همچنین این صفحه نمایش را فراهم می کند. 90٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در ماده ای که خود مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است. در مقابل، یک ورق معمولی 0.2 میلی متری پلاستیکی معمولی ممکن است 65٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ارائه دهد. علاوه بر این، Solarwoven دارای سطح سایه 29٪ در شرایط نور پراکنده و 18٪ در شرایط مستقیم است. این ترکیبی از سایه و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش به این معنی است که محافظت خوبی در برابر سوختن در شرایط گرم ایجاد می کند.”

وی ادامه می دهد: ساختار داخلی بافته شده و محصور شده آن به این معنی است که پاره نمی شود و به سختی سوراخ می شود و در آزمایشات بر اساس ISO 13934 استحکام کششی 900/794 نیوتن در هر 5 سانتی متر سطح ماده را نشان داد به عبارت دیگر می تواند کشش و کشش زیاد را تحمل کند 900 نیوتن روی تار و 794 نیوتن روی پود به همین دلیل است که حتی اگر یک ورقه از Solarwoven سوراخ شود، پارگی باز نمی شود مگر در شدیدترین شرایط. به گونه ای سخت و با استحکام کششی بی نظیر ساخته شده است.”

The Solar Woven Six: کاوش در Solarwoven
در Svensson، آنها متقاعد شده‌اند که این ویژگی‌ها باعث می‌شود که Solarwoven بیشتر از سایر پوشش‌های پلی‌اتیلن تطبیق‌پذیر باشد – و Michael Row با Windmill Nurseries موافق است. ترکیب Solarwoven دوخته شده با شبکه Xsect نتایج قابل توجهی به همراه داشت. مایکل می‌گوید: «ما به معنای واقعی کلمه ماه‌ها زمان لازم برای رسیدن گیاهان به بلوغ را گرفتیم، و فصل بعد، از قرار دادن آسترها در یک گلدان 1 گالن صرف نظر می‌کنیم و مستقیماً به گلدان 3 گالن می‌رویم». . “این باعث صرفه جویی بیشتر در نیروی کار می شود.”

چپ: مایکل رو، راست: هوگو پلازیر

به لطف فضای داخلی خنک‌تر، Windmill توانسته است تونل‌ها را 365 روز در سال در جای خود رها کند و در تلاش چهار هفته‌ای تیم در حال رشد صرفه‌جویی کند. این همچنین حفاظت از محصول را در تمام طول سال ممکن کرده است که مزایای بیشتری به همراه داشت. او می‌گوید: «این یکی از اهداف اصلی بود و واقعاً جواب داد. حتی با وجود اینکه نواری از صفحه تهویه حشرات Xsect در بالای تونل وجود دارد، توری آن به قدری ظریف است که باران شدید را از گیاهان دور می کند. بنابراین، آیا مایکل رو اطمینان دارد که ترکیبی از تخصص و صفحه نمایش Svensson را توصیه کند؟ به عبارت دیگر، آیا او اکنون یک مشتری واقعاً خوشحال است؟ مایکل می گوید: «مطمئناً. او می‌گوید: «کیفیت محصول عالی است، تیم بدیهی است که مایل است خارج از جعبه فکر کند، و خدمات به مشتریان فراتر از باور است،» و اضافه می‌کند: «و این تیم عالی برای کار کردن است».

اخیراً Svensson به بررسی چرایی و چگونگی استفاده از پوشش گلخانه پرداخت و یافته های خود را در یک کاغذ سفید به اشتراک گذاشت. در مقاله سفید با عنوان “شش بافته شده خورشیدی”، این شرکت به داستان ها و کاربردهای عملی تولیدکنندگان بافته های خورشیدی در سراسر جهان، از گلخانه های اسپانیا تا مناظر لوئیزیانا می پردازد. اطلاعات دقیق تر در مورد کاربردهای مختلف Solarwoven را می توانید در وایت پیپر کامل بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر:
لودویگ سونسون

[email protected]
www.ludvigsvensson.com

منبع