بنیاد توانمندسازی گیاهان پنجمین سالگرد را در روز توانمندسازی در سال 2024 جشن می‌گیرد



بنیاد توانمندسازی گیاهان، پنجمین سالگرد خود را در 19 آوریل در کافه PLSTK در هوک ون هلند، هلند، در روز توانمندسازی 2024 جشن گرفت. این رویداد سالانه به عنوان گردهمایی برای شرکا و اعضای بنیاد عمل می‌کند تا در مأموریت خود متحد شوند، و آنها را عمیق‌تر کنند. دانش، و اتصال. امسال، تمرکز روی پرداختن به چالش‌های پیش روی باغبانی و بررسی این بود که چگونه توانمندسازی گیاهان می‌تواند در طی پنج سال آینده و بعد از آن در صنعت تغییر ایجاد کند. روز اشتراک دانش، شبکه سازی و جشن بود.

بنیاد توانمندسازی گیاهان برای کمک به تولیدکنندگان در سراسر جهان در به کارگیری فلسفه توانمندسازی گیاهان برای رشد پایدارتر و سودآورتر اختصاص یافته است. با پذیرش موفقیت آمیز این فلسفه توسط پرورش دهندگان در سراسر جهان، این بنیاد به پنجمین سالگرد خود رسیده است، نقطه عطفی که در روز سالانه توانمندسازی جشن گرفته می شود.

روز با تأمل و نگاه به آینده توسط پیتر هندریکس آغاز شد. تأمل در دستاوردهای پنج سال گذشته، اما مهمتر از آن، نگاه به آینده، به ویژه به چالش هایی که باغبانی با آن مواجه است. تا سال 2040، این صنعت قصد دارد بدون فسیل باشد، تا سال 2030 به وضعیت 100٪ سبز و تا سال 2027 به صفر برسد، اهدافی که توسط دولت هلند تعیین شده است که هدف توانمندسازی گیاهان در آن مشارکت قابل توجهی دارد. این مضامین محور اصلی بحث در روز توانمندسازی بود.

به دنبال پیتر هندریکس، هید بورزما، اکو مدرنیست و خالق فیلم «بهشت سنگفرش شده»، سخنرانی الهام‌بخشی در مورد اکو مدرنیسم و ​​اینکه چگونه باغبانی می‌تواند به آینده‌ای پایدار کمک کند، ارائه کرد. جلسه بعد از ظهر مصاحبه ای با کارلوس پینزون، سرپرست پرورش دهنده در تومکو و متخصص توانمندسازی گیاهان داشت. علاوه بر این، جلسات شکست با تمرکز بر سه موضوع اصلی در طول بعد از ظهر برگزار شد. در طول این جلسات، گروه به بررسی مقررات آتی پرداختند و در مورد اینکه چگونه توانمندسازی گیاهان می‌تواند به تولیدکنندگان کمک بیشتری کند، طوفان فکری کردند. سخنرانان قابل توجه در این جلسات عبارتند از Robert Solleveld و Guus Meis از Glastuinbouw Nederland.

علاوه بر این، بنیاد توانمندسازی گیاهان مفتخر است اعلام کند که در راستای تعهد خود به مراقبت از محیط زیست، 500 متر مربع جنگل بارانی را از طریق بنیاد جنگل های بارانی سازگار کرده است.

برای اطلاعات بیشتر:
توانمندسازی گیاه
www.plantempowerment.com

تاریخ انتشار:

منبع