بخش مهد کودک ایتالیا در اروپا با توافقنامه بین ANVE و AVI که در Myplant امضا شد، متحد شد

در 22 فوریه، در Myplant & Garden، انجمن ملی صادرکنندگان نهالستان (ANVE) و انجمن نهالستان ایتالیا (AVI) یادداشت تفاهمی امضا کردند تا مشترکاً توسعه و ارزش گذاری صنعت مهد کودک ایتالیا و اروپا را ترویج کنند.

“همگرایی بر روی اهداف مشترک بر اساس معیارهای متقابل برای توسعه هماهنگ و ارزش گذاری زنجیره تامین باغبانی.”

این محدوده تفاهم نامه ای است که در روز پنجشنبه، 22 فوریه، در Fiera Milano-Rho، در طول هشتمین دوره نمایشگاه تجاری Myplant & Garden توسط انجمن ملی صادرکنندگان نهالستان (ANVE-Associazione Nazionale Vivaisti Esportatori)، یک شبکه امضا شد. از کارآفرینان باغبانی در سطح ملی که از زمان تأسیس آن در سال 2006 این بخش را در ایتالیا و خارج از کشور نمایندگی و حمایت کرده است، و انجمن نهالستان ایتالیایی (AVI-Associazione Vivaisti Italiani)، انجمنی متشکل از 220 عضو که عمدتاً مهدکودک (تولیدکننده) هستند. گیاهان در فضای باز) از Distretto vivaistico ornamentale di Pistoia، بزرگترین منطقه مهد کودک زینتی در ایتالیا. این یک امضای تاریخی است، زیرا برای یک بار، پس از مدت‌ها، اتحاد نیروها و مقاصد بین اجزای اساسی بخش باغبانی ایتالیا را ثبت می‌کند که به طور سنتی مستعد تکه تکه شدن نهادهای نمایندگی است.

از جمله اهداف اصلی این قرارداد که مدت دوساله است، به اشتراک گذاشتن راهبردها، اقدامات و مداخلات با هدف پیشنهاد «نمایندگی جدی و معتبر» از منافع مهدکودک ایتالیا در ENA (انجمن مهدکودک اروپا) است. ; دستیابی به ابتکارات مشترک «با هدف کمک به پیشرفت بخش باغبانی»؛ ترویج «همکاری با دنیای پژوهش» برای تشویق «نشریات، جلسات، بحث‌ها، ابتکارات علمی و فنی، تجربیات و تحقیقات مربوط به این بخش». پذیرش «پروژه های تجربی و نوآورانه» که ممکن است شامل «برنامه ریزی و برنامه ریزی فعالیت های مشترک» باشد.

همانطور که دیروز در امضای رسمی یادداشت تفاهم توسط رئیس ANVE لوئیجی پاگلیانی و رئیس AVI الساندرو میچلوچی توضیح داده شد، این توافق پس از افتتاح چند ماه پیش ANVE – که سالها عضو ENA بوده است و همچنین AIPH است. (انجمن تولیدکنندگان باغبانی) – به AVI با دعوت از دومی برای پیوستن به ENA، جایی که بخش مهد کودک ایتالیا یکی از بزرگترین در اروپا است.

برای اطلاعات بیشتر:
ANVE
Strada Tuderte 174, 06132 Perugia
تلفن: (+39) 377 6919478
[email protected]
anve.it

منبع