“ایجاد آگاهی بیشتر و دستیابی به مشتریان از طریق حضور آنلاین ما”



Lavendel Plus از سال 2000 بر فروش گیاهان بزرگ اسطوخودوس گلدانی در یک نهالستان بزرگ 30 هکتاری در نزدیکی Breda متمرکز شده است. این گیاهان عمدتاً به هلند و بلژیک و همچنین انگلستان، فرانسه، آلمان و اسکاندیناوی می روند. ما با Jeroen Zoon، مدیر تجاری Lavendel Plus از سال 2021 آشنا می شویم.

Jeroen بدون هیچ تجربه ای در زمینه کشت و کار به این شرکت پیوست. “من یک فرصت هیجان انگیز را در Lavendel Plus دیدم تا با یک محصول صادقانه کار کنم که جهان را سبزتر می کند و مردم را خوشحال می کند.” این به معنای معرفی فلوریدا نیز بود. فصل، و چگونگی واکنش آنها به تحولات پیرامون کشت.

کشت کیفی
Jeroen: “20 سال پیش، ما با 1000 بوته در سال شروع به کار کردیم که اکنون به 800000 بوته اسطوخودوس در سال افزایش یافته است. رشد ما با 90 درصد بازار متفاوت است؛ ما به جای نهال یا نهال با یک قلمه از زمین باز کار می کنیم. قلمه‌ها در گلخانه. این منجر به ریشه‌های قوی‌تر و پربارتر و گیاهان اسطوخودوس مقاوم‌تر می‌شود که در برابر بیماری مقاوم هستند و هنگام حمل و نقل انعطاف‌پذیرتر هستند.»

ما همچنین به طور منظم با مجموعه های جدید تست می کنیم. ما اکنون برای سومین سال متوالی در حال رشد تعداد کمتری بدون ذغال سنگ نارس هستیم. استخراج ذغال سنگ نارس تأثیر منفی بر محیط زیست دارد. علاوه بر این، چندین کشور (از جمله انگلستان) در تلاش هستند تا استفاده از آن را کاهش دهند یا حتی کشت بدون ذغال سنگ نارس را اجباری کنند. مفید است که بتوانیم از طریق فلوریدا به تعداد زیادی نشان دهیم که این منطقه عاری از ذغال سنگ نارس است. خریداران می توانند بر اساس این معیارها از ما خرید کنند. آینده نشان خواهد داد که آیا تقاضای بیشتری برای این کار وجود دارد و آیا ما این نوع کشت را گسترش خواهیم داد.”

قراردادها و پیشنهادات در فلوریدا
Lavendel Plus از Floriday که به Florisoft مرتبط است استفاده می کند. “ما قبل از هر فصل پلتفرم را بررسی می کنیم تا از آخرین به روز رسانی ها استفاده کنیم و با آن بیشتر آشنا شویم. یکی از راه های انجام این کار از طریق چک آپ است. ما به طور فزاینده ای از مشتریان خود می خواهیم که از Floriday برای سفارش استفاده کنند، و در این فصل، همچنین با شمارش معکوس سهام متوجه خواهیم شد که چگونه کار می کند.”

“در شروع یک فصل، ما انواع جدیدی را به مجموعه خود اضافه می کنیم تا کاتالوگ را در فلوریدا تکمیل کنیم. پس از این، می بینیم که چه مشتریانی می خواهند سفارش دهند و برای توافق بر سر قرارداد با آنها تماس می گیرند. علاوه بر این، ما از عملکرد شبکه به روز شده استفاده می کنیم تا ببینیم آیا مشتریانی وجود دارند که هنوز آنها را تامین نکرده ایم و درخواست اتصال برای آنها ارسال می کنیم. ما همچنین پیشنهادات خود را به 10 مشتری برتر خود ارسال می کنیم. این تقریبا همیشه موفقیت آمیز است.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

تاریخ انتشار:

منبع