اکولیگو برای ادامه رشد، 11 میلیون یورو سرمایه دریافت می کند

شرکت تاثیرگذار ecoligo دور تامین مالی بیش از حد 11 میلیون یورو را با موفقیت به پایان رساند. این تزریق سرمایه توسط سرمایه گذاران موجود و با مشارکت دو سرمایه گذار جدید هدایت شد. از جمله:

  • صندوق رشد کارآفرینان انرژی یک صندوق تاثیرگذار مستقر در لوکزامبورگ است که توسط Triple Jump BV مدیریت می شود و توسط Persistent Energy مشاوره می شود. این صندوق نوآورانه تامین مالی کاتالیزوری را برای شرکت‌هایی که در مراحل اولیه و رشد هستند، فراهم می‌کند که در دسترسی به اکوسیستم انرژی در جنوب صحرای آفریقا فعالیت می‌کنند.
  • Gaia Energy Impact Fund II (GEIF II) یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر فرانسوی است که بر شرکت های تأثیرگذار در سراسر زنجیره ارزش انرژی از بازارهای نوظهور متمرکز است. GEIF II توسط Capital Croissance مدیریت می شود و توسط Gaia Impact مشاوره می شود.

با افزایش سرمایه، اکولیگو قصد دارد موقعیت بازار خود را در بخش پروژه خورشیدی کسب و کار خود مستحکم کند و همچنین محصولات مالی جدیدی را به بازار آلمان عرضه کند. ecoligo همچنین قصد دارد عرضه محصولات مالی خود را به کشورهای منتخب اروپایی گسترش دهد. ecoligo در حال حاضر 130 سیستم خورشیدی به ارزش 40 میلیون یورو را در سرتاسر جهان در کشورهای نوظهوری که در گروه خود فعالیت می‌کند توسعه و نصب کرده است و از انتشار بیش از 1.7 میلیون تن CO2 در طول عمر مورد انتظار خود جلوگیری می‌کند.

مارتین باارت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ecoligo GmbH، می گوید: “ما مفتخریم که برنده دو صندوق سرمایه گذاری معتبر دیگر در داستان رشد خود با روح انتقال انرژی جهانی شده ایم. در شرایط کنونی بازار دشوار برای افزایش مقیاس، این یک سرمایه گذاری است. موفقیت بزرگ. ما همچنین بسیار خوشحالیم که سهامداران موجود، مانند EIT InnoEnergy نیز در این دور شرکت کردند و اعتقاد مداوم خود را به شرکت نشان دادند. ما و سرمایه گذاران خرده ما به بسیاری از شرکت ها کمک کرده ایم تا نیازهای انرژی خود را به طور مستقل پوشش دهند. این به هر دوی ما انگیزه می دهد. و سرمایه گذاران ما.”

فردریک فایستر، شریک مدیریت گایا ایمپکت، می گوید: “ما از پیوستن به سفر اکولیگو هیجان زده هستیم. این تصمیم از اعتقاد عمیق ما ناشی می شود که سرمایه خصوصی نقش مهمی در دسترسی کسب و کارها در کشورهای در حال توسعه به انرژی قابل اطمینان و کربن زدایی دارد. در طول فرآیند بررسی دقیق خود، ما عمیقاً تحت تأثیر دستاوردهای تیم ecoligo قرار گرفتیم. تعهد آنها به پایداری و توانایی آنها در اجرای راه حل های انرژی نوآورانه قابل توجه است. با پیوستن به ecoligo، ما متعهد هستیم که فعالانه از ماموریت آنها حمایت کرده و آنها را در این زمینه همراهی کنیم. ادامه سفر.”

Jan Henrik Kuhlmann، رئیس سرمایه گذاری مستقیم در Triple Jump می گوید: “ما خوشحالیم که ادامه حمایت و سرمایه گذاری خود را در اکولیگو اعلام کنیم.”

“تعهد آنها به ارائه راه حل های خورشیدی در دسترس در بازارهای نوظهور برای مشتریان تجاری و صنعتی به طور یکپارچه با ماموریت ما برای تسریع انتقال به سمت انرژی های تجدیدپذیر همسو می شود. ما معتقدیم که این دنباله روی سرمایه گذاری بیشتر اکولیگو را به سمت دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود سوق می دهد و موقعیت خود را به عنوان تثبیت می کند. یک پیشرو در بازار انرژی های تجدیدپذیر. با این جدید، موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در بازار انرژی های تجدیدپذیر مستحکم می کند. با این آخرین سرمایه گذاری، ecoligo آماده است تا دامنه خود را گسترش دهد، توسعه پروژه را تسریع کند، و مشارکت های جدیدی را ایجاد کند تا تأثیر بیشتری را در بازار ایجاد کند. بخش انرژی های تجدیدپذیر».

برای اطلاعات بیشتر:
اکولیگو
ecoligo.com

منبع