انجمن هورتی 11000 پیاز در امتداد پارک وی بن فرانکلین فیلادلفیا کاشت

انواع پیاز در امتداد این مسیر پیاز خیره کننده شامل آلیوم، کاماسیا، کروکوس، سنبل، موسکاری، نرگس و لاله خواهد بود. علاوه بر این، امسال به تابلوهای جدید در میدان لوگان که جزئیات مواد گیاهی، طرح‌بندی و دیدگاه طراح را نشان می‌دهد، توجه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر:
PHS
[email protected]
phsonline.org



منبع

انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) 110000 پیاز را در باغ‌هایی که در امتداد پارک وی بن فرانکلین فیلادلفیا قرار دارند کاشت، با 30000 پیاز فصلی پر جنب و جوش که اکنون در میدان لوگان در بهار امسال به اوج شکوفایی خود رسیده‌اند. فرقی نمی‌کند از خارج از شهر بازدید می‌کنید یا از محلی‌های فیلادلفیا، همه می‌توانند این شکوفه‌های بهاری خیره‌کننده را تجربه کنند و مسیر لامپ را در مرکز شهر از پارک عشق، تا میدان لوگان، تا موزه رودن، و موزه هنر فیلادلفیا دنبال کنند. باغ مجسمه و باغ آزالیا.

با ورود به فصل بهار، این مسیر پیمایی مرکز سیتی، همراه با بیش از 15 باغ عمومی و مناظر خیره‌کننده PHS، مطمئناً با کاشت‌های چند رنگ و طراحی‌های خلاقانه، استراحتی هیجان‌انگیز و الهام‌بخش را از زمستان به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

باغ های پاپ آپ PHS در خیابان جنوبی و مانایونک نیز به طور رسمی برای فصل باز هستند و با پالت بهاری تازه می شوند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند چشمان خود را برای علائم جدید در هر دو مکان که اطلاعات دقیقی در مورد آنچه در حال شکوفه است نشان دهند. این باغ‌های خیره‌کننده یک واحه شهری را ارائه می‌کنند که با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از رویدادها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها کامل شده است. برای یکشنبه یوگا در باغ پاپ آپ مانایونک توقف کنید یا تخصص باغبانی خود را با برنامه ریزی منظم باغبانی در هر دو مکان، مانند رویدادهای تعویض گیاهان، باغبانی میکروگرین، باغبانی فنجان چای، کلاس های گل فشرده، و حتی هدایای رایگان لامپ ایجاد کنید!

برای مثال، در بهار امسال از ساحل رودخانه دلاور و یارد نیروی دریایی فیلادلفیا دیدن کنید تا از مناظر خیره کننده اسکله و کاشت های جدید PHS دیدن کنید. یا برای دیدن بخشی از تاریخ فیلادلفیا و تماشای نمایشگرهای زیبای لامپ های فنری، به زندان ایالت شرقی بروید. پارک Geary در جنوب فیلادلفیا نیز با کاشت‌های جدید و بازسازی پارک به رهبری PHS جان می‌گیرد.

باغ ها و مناظر عمومی PHS بخشی جدایی ناپذیر از ماموریت PHS برای ارتقای سلامت و رفاه از طریق باغبانی است. این مناطق فضای سبز حیاتی را در سرتاسر منطقه فیلادلفیا ایجاد می‌کنند، به تاج پوشش درختان بسیار مورد نیاز کمک می‌کنند و گرده افشان‌های حیاتی را جذب می‌کنند، همگی در عین حال برای سلامت جسمی و روانی مفید هستند. دسترسی رایگان برای همه، این فضاها به همسایگان، حومه‌ها و بازدیدکنندگان خارج از شهر این فرصت را می‌دهد تا با دنیای طبیعی ارتباط برقرار کنند، از گیاهان و باغبانی الهام بگیرند و ارتباطات اجتماعی را تقویت کنند.

علاوه بر این، The Gateway Garden در Drexel برای سومین سال خود بازمی گردد! این فضای باغ پر جنب و جوش مملو از شکوفه‌های پیاز است و میزبان برنامه‌ها و رویدادهای هفتگی است، از جمله رویدادهای پاپ‌آپ «Meet the Brewers» هر چهارشنبه و بازارهای مزرعه هر پنجشنبه.