لیست قیمت غذای خشک گربه ۲۲ فروردین ایمالز | پت شاپ لند

درسته که اون طفلیا گشنه‌ن و احتمالا هرچی بهشون بدید می‌خورن، اما وظیفه ماست که حالا که داریم کار خیر می‌کنیم اینکارو به درستی و از راه صحیح انجام بدیم و غذاهای مفید برای گربه تهیه کنیم. در مطلب راهنمای غذای ارزان برای گربه‌ در مورد بهترین روش ها برای تهیه غذای ارزان اما باکیفیت برای گربه ها صحبت کردیم و بهترین برندهای غذای گربه ایرانی موجود در بازار رو هم به طور کامل معرفی و بررسی کردیم. غذای خشک به سلامت دهان و دندان گربه کمک می‌کنه و جویدنش به نوعی نقش مسواک رو ایفا می‌کنه.

  • کنسرو های گربهشایرونوتری پتاز کنسرو های با کیفیت و پرطرفدار ایرانی هستند که علاوه بر مواد اولیه سالم و مقوی به تقویت بدن گربه ها کمک کرده و قیمت مناسبی دارند.
  • ابتدا باید بدانید چه مواد غذایی برای آن‌ها مناسب است و چه موادی برای سلامتی‌شان ضرر دارد.
  • بیماری های مجاری ادرار در گربه ها در اکثر مواقع به دلیل کمبود آب در رژیم غذایی آن ها به وجود می آدرس پت شاپ شهر قدس آید.

این غذا برای افراد شاغلی که از گربه سرپرستی می‌کنند بسیار مناسب است. در اغلب مواقع این افراد فرصتی برای تهیه غذای گربه نخواهند داشت، پس می‌توانند از غذای خشک گربه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان، برای گربه خود استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید به صورت فله، اقدام به خرید غذای خشک گربه خیابانی کنید و در روزهای سرد زمستان که اغلب این گربه‌ها گرسنه می‌مانند، به آن‌ها بدهید. غذای گربه انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بر اساس بودجه خود، سلیقه گربه و نیاز او بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری نمایید.

غذای خشک بچه گربه Royal Canin مدل Kitten Sterilised وزن 2 کیلوگرم

غذای گربه بالغ مینکاس مخلوط هپی کت ، یک غذای اساسی مغذی برای تمام گربه های بالغ است. پروتئین حیوانی مغذی، بدون سویا و دیگر عصاره های پروتئین گیاهی و دانه های با کیفیت بالا باعث شده این محصول به خوبی پذیرفته شود و به راحتی قابل هضم باشد. همه ترکیبات غذای خشک گربه، متشکل از مواد غذایی مغذی و موردنیاز این حیوان هستند که بسیار برای او مفید خواهد بود. سیستم گوارشی بچه گربه‌ها بسیار حساس است، بنابراین، بهتر است از تغییر غذای آن‌ها خودداری کنید؛ مگر اینکه برای جلوگیری از بروز ناراحتی معده در حیوان خانگی شما، این کار ضروری باشد. اگر بچه گربه شما حال مساعدی ندارد، غذا را پس می‌‌‌زند یا اینکه اشتها ندارد باید این مساله را با یک دامپزشک در میان بگذارید.

غذای خشک بچه گربه رفلکس مدل Kitten طعم مرغ و برنج 1 کیلوگرمی

مصرف پروتئین بیش از حد و یا غذاهای پروتئینی بی‌کیفیت می‌تواند سبب ایجاد بیماری‌های کلیوی در سگ شوند. ویتامین ‌A از جمله ویتامین‌های ضروری برای بدن است اما باید بدانید که مصرف بیش از حد ماده برای گربه می‌تواند سبب مسمومیت‌ و بروز و ایجاد بیماری‌های مختلف در گربه شود. می توانید مقداری آب بر روی غذاهای کنسروی آن ها بریزید و یا سوپ گربه را رقیق تر درست کنید تا آب بیشتری مصرف کنند. بیماری های مجاری ادرار در گربه ها در اکثر مواقع به دلیل کمبود آب در رژیم غذایی آن ها به وجود می آید. غذاهایی که درصد رطوبت بالایی دارند از بروز این بیماری ها پیشگیری می کنند. گربه‌هایی که غذای مرطوب می‌خورند معمولا کالری کمتری مصرف می‌کنند.

“>لیست قیمت غذای خشک گربه ۲۲ فروردین ایمالز | پت شاپ لند