انتشارات جدید Plant Development Services Inc. در CAST 2024 می درخشد

با مجموعه ای از کارخانه های برنده جوایز و تازه وارد به بازار، شرکت خدمات توسعه گیاهی (PDSI) در نمایشگاه بهار کالیفرنیا (CAST) در تاریخ 19 تا 22 مارس 2024 توجه نوآوری را به خود جلب کرده است.

همانطور که مصرف کنندگان به دنبال جزئیات خلاقانه، تنوع رنگ های جدید و هرگز دیده نشده، و انتخاب های کوچک مناسب فضا هستند، نسخه های جدید PDSI این ویژگی های پرطرفدار را به لوازم اصلی چشم انداز قابل اعتماد می آورند. معرفی‌های جدید حاصل با تحسین صنعت بین‌المللی اعلام شده است، از جمله نسخه‌های زیر که در CAST 2024 به نمایش گذاشته شده‌اند:

در دسترس از طریق Southern Living® Plant Collection و Sunset® Plant Collection:


Ilex Nelliet™ Holly شاخه‌های برتر، شاخ و برگ متراکم‌تر را ارائه می‌دهد و به حداقل هرس نیاز دارد. دارای شکل کلاسیک هرمی، برگ های سبز تیره و توت های قرمز درخشان است. ایده آل برای مناطق 6 تا 9 در آفتاب کامل تا مناطق نیمه سایه. اندازه در زمان بلوغ 15 تا 25 اینچ قد و عرض 10 تا 15 است.


Nice & Easy™ Yucca برگهای لبه سفید کرمی چشم نوازی را با رنگ صورتی در هوای خنک نشان می دهد. بافت نرم و رشد عمودی آن، آن را برای ظروف یا به عنوان یک لهجه عمودی در منظره ایده آل می کند. ایده آل برای مناطق 8 تا 11 در نور کامل تا مناطق نیمه سایه. اندازه در زمان بلوغ 4 – 6 “بالا x 3 – 5” عرض است.


Yucca Mellow Yellow با رنگ طلایی در زیر نور خورشید تابش می کند و ساختاری منحصر به فرد را به مناظر با قوسی شکل دادن یک عادت رشدی جذاب و راست به جا می گذارد. این یوکا با کارایی بالا و آب عاقلانه دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، خشکی و رطوبت است. ایده آل برای مناطق 6 تا 10 در آفتاب کامل. اندازه در زمان بلوغ 4 – 5 اینچ قد در 3 اینچ عرض است.


Colocasia Redemption™ دارای برگ‌های سیاه و سفید خیره‌کننده با مرکز صورتی تند و رگه‌هایی است که در گرما تشدید می‌شوند. برگ‌های براق و موج‌دار Redemption که برنده جایزه انتخاب خرده‌فروش در Cultivate 2023 است، آن را به ظروف، کناره‌های استخر و کاشت‌های برجسته تبدیل کرده است. ایده آل برای مناطق 7 تا 11 در نور نیمه خورشید. اندازه در زمان بلوغ 3.3 اینچ قد و عرض 3 تا 4 است.


Blackjack™ Agapanthus شکوفه‌های بنفش تقریباً مشکی خیره‌کننده‌ای را روی ساقه‌های بلند زیبا به نمایش می‌گذارد، یک تنوع رنگی منحصربه‌فرد که جایزه بهترین گیاه سال RHS 2023 و جایزه Green Thumb دفتر ملی باغ در سال 2024 را به ارمغان آورد. این رقم فشرده یک فصل گلدهی طولانی، تحمل استثنایی به خشکی را ارائه می دهد و از آگاپانتوس سنتی بهتر عمل می کند. ایده آل برای مناطق 8 تا 11 در نور کامل تا مناطق نیمه سایه. اندازه در زمان بلوغ 14 تا 20 اینچ ارتفاع و 14 تا 16 اینچ عرض است.

موجود از طریق Better Boxwood®:


Buxus Skylight™ یک نسخه جدید برجسته از سری Better Boxwood® است، اولین مجموعه از چوب شمشاد که به صراحت به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر سوختگی پرورش داده شده است. Skylight که به عنوان برنده جایزه Green Thumb در سال 2024 توسط دفتر ملی باغ مورد ستایش قرار گرفت، با شاخ و برگ های سبز و سبز متوسط ​​می درخشد، به خوبی به هرس پاسخ می دهد و در زمان بلوغ به ارتفاع مناسب 6 تا 8 و عرض 3 تا 4 اینچ می رسد. هاردی در مناطق 5-9.

در دسترس از طریق Butterfly Candy™ Buddleia and Sunset® Plant Collection:


مجموعه Lil' Grape™ Butterfly Candy™ Buddleia هم صدای گرده افشان و هم صنعت را ایجاد می کند. این درختچه خیره‌کننده با شکوفه‌های فراوان به رنگ بنفش، برنده جایزه نقره‌ای KVBC، برای فضاهای کوچک مناسب است و اندازه جمع و جور منحصر به فرد و مرتبی را ارائه می‌دهد. ایده آل برای مناطق 5 تا 10 در نور کامل تا مناطق نیمه سایه. اندازه در بلوغ 2 تا 3 اینچ بلند و پهن است.

این گونه ها از طریق Southern Living® Plant Collection، Sunset® Plant Collection، Better Boxwood® و Butterfly Candy™ Buddleia در مراکز باغ و خرده فروشان منتخب در سراسر کشور در دسترس مصرف کنندگان خواهند بود. این گیاهان برنده جایزه را در CAST 2024 پیش‌نمایش کنید و برای اطلاعات روز با شماره 4138-949-230-1-949 با Janet Sluis تماس بگیرید.

توقف اطلاعات:
19 تا 22 مارس، 8:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر

باشگاه پولو سانتا باربارا
3300 Via Real, Carpinteria, CA 93013

چهار روز نمایش ویژه
سه شنبه، 19 مارس 2024 – 8 صبح تا 4 بعد از ظهر
چهارشنبه، 20 مارس 2024 – 8 صبح تا 4 بعد از ظهر
پنجشنبه، 21 مارس 2024 – 8 صبح تا 4 بعد از ظهر
جمعه، 22 مارس 2024 – 8 صبح تا 4 بعد از ظهر

برای اطلاعات بیشتر:
خدمات توسعه گیاهی
https://plantdevelopment.com/

منبع