از کسب و کار گلخانه یا مهد کودک و کارمندان خود محافظت کنید

تیم پرورش گل در دانشگاه ایالتی میشیگان در تاریخ 19 فوریه 2024، از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر، یک وبینار مدیریت ریسک گلخانه مجازی را برای پرورش دهندگان گلخانه و مهدکودک ارائه خواهد کرد. در برابر دستورات تخریب و ارائه نکات ایمنی برای کارکنان خود.

این برنامه برنامه آزمایشی مدتها مورد انتظار برای بیمه محصولات محیطی کنترل شده توسط آژانس مدیریت ریسک وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) را برجسته می کند. این برنامه آزمایشی 20 سال در حال ساخت است. برخی از پرورش دهندگان گلخانه شیوع Ralstonia solanacearum race 3 biovar 2 (یک پاتوژن باکتریایی بسیار تنظیم شده) را که در اوایل دهه 2000 رخ داد را به یاد می آورند. در مورد یک پاتوژن بسیار تنظیم شده، USDA Plant Health می تواند دستور تخریب برای محصول شما صادر کند. 20 سال پیش زیان مالی قابل توجهی برای مشاغل گلخانه ای ایجاد کرد. این رویداد باعث تشکیل شورای پرورش دهندگان گلخانه ای میشیگان (MGGC) شد تا به دنبال توسعه بیمه غرامت برای تولیدکنندگان گلخانه باشد. MGGC همراه با انجمن های دیگر که سایر صنایع سبز را نمایندگی می کنند کار کرده است تا این برنامه را برای پرورش دهندگان توسعه دهد. در حالی که این برنامه به پالایش ادامه خواهد داد، اما به عنوان گامی است که مدت ها در انتظار آن به سوی آینده است.

این وبینار همچنین نکاتی را برای کارکنان شاغل در صنعت گلخانه ارائه می دهد. کار گلخانه‌ای می‌تواند شامل کارهای خطرناکی باشد، از جمله بالا رفتن از پشت بام برای جایگزینی پلاستیک گلخانه، آویزان کردن سبدهای بالای سر، بلند کردن اجسام سنگین، حرکات تکراری، خم شدن و کف‌های مرطوب. اد پارسونز با MSU Occupational Health شایع‌ترین آسیب‌ها را در گلخانه‌ها و مهدکودک‌ها و کارهایی که برای جلوگیری از صدمات باید انجام شود را پوشش می‌دهد.

دستور کار وبینار
10-11 صبح: محیط کنترل شده – مدیریت ریسک دستور تخریب با بیمه کشاورزی USDA، فیلیپ پرستون و براندون والترز، خدمات اعتباری مزرعه GreenStone

برای اولین بار، آژانس مدیریت ریسک USDA یک برنامه بیمه محصولات محیط زیست کنترل شده را ارائه می دهد، که بیمه ای را برای دستورات تخریب برای بیماری های گیاهی و آلودگی های وارد شده از محیط زیست ارائه می دهد، حتی اگر تمام پروتکل های امنیت زیستی رعایت شود. فیلیپ پرستون و براندون والترز از خدمات اعتباری مزرعه گرین استون برنامه آزمایشی جدید را توضیح می دهند، تعیین می کنند که آیا واجد شرایط شرکت هستید یا خیر، و موانع پوشش را شرح می دهند. در حالی که مهلت سال زراعی 2024 1 دسامبر 2023 بود، بیمه همچنان قابل تامین است و مبلغ آن برای فصل بهار آینده به نسبت تعیین می شود.

11 صبح تا 12 بعد از ظهر: اول ایمنی: پیشگیری از صدمات حین کار و مرگ و میر کارگران گلخانه و مهد کودک، اد پارسونز، MSU Occupational Health

کشاورزی یکی از پنج صنعت خطرناک در میشیگان است. این ارائه بر روی کارگران گلخانه و مهد کودک تمرکز خواهد کرد. برجسته‌سازی رایج‌ترین انواع آسیب‌های حین کار، خطرات شغلی که منجر به صدمات می‌شود، و اقداماتی که برای جلوگیری از صدمات باید انجام داد.

برای ثبت نام در وبینار اینجا را کلیک کنید

منبع: canr.msu.edu

منبع