ارزش افزوده نرم افزار به عنوان سرویس برای تولیدکنندگان چیست؟

ارزش افزوده
آنلوت اشمیتز، پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به عنوان بخشی از کارآموزی بازاریابی خود در WayBeyond Ltd در این موضوع می نویسد. او تحت نظارت کایلی هورومیا در حال تحقیق در مورد موانعی است که تولیدکنندگان گلخانه و پلی‌خانه (مکزیکی، مراکشی، و هلندی) هنگام اتخاذ راه‌حل‌های SaaS با آن مواجه هستند.

بنابراین ارزش افزوده SaaS برای تولیدکنندگان چیست؟ او توضیح می‌دهد: «هنگام استفاده از SaaS روی نرم‌افزار تک خرید، مسئولیت توسعه و نگهداری نرم‌افزار بر عهده ارائه‌دهنده خدمات است. بنابراین نیاز کمتری به بخش پیشرفته فناوری اطلاعات یا زیرساخت‌های بزرگ فناوری اطلاعات وجود دارد». “علاوه بر این، به این معنی است که خدمات همچنان بهبود می یابد، ویژگی های جدیدی اضافه می شود و شما همیشه به روز هستید. این باعث کاهش هزینه های پیاده سازی و بهبود کیفیت نرم افزار می شود.”

این تحقیق در بازار هلند، مکزیک و مراکش انجام می شود. این به تحقیقات اجازه می دهد تا بین مزارع با تکنولوژی بالا، متوسط ​​و پایین تمایز قائل شود.

بیشتر راه حل های SaaS ارائه شده برای تولیدکنندگان، ابزارهای پشتیبانی تصمیم هستند. Annelot تصریح می کند: «این بدان معناست که نرم افزار با استفاده از داده ها و تبدیل داده ها به بینش از تصمیم گیری در مزرعه پشتیبانی می کند. “از آنجایی که SaaS یک راه حل بسیار پویا است، که در آن رابطه بین ارائه دهنده راه حل (شرکت AgTech) و پرورش دهندگان ادامه دارد، تولیدکنندگان بر خلق ارزش خود تأثیر می گذارند. بنابراین آنها خودشان تعیین می کنند که نرم افزار چه ارزشی برای آنها به ارمغان می آورد و چگونه آنها را تغییر می دهند. داده ها به ارزش افزوده تبدیل می شوند.”

آنلوت با همکارانش در WayBeyond در Fruit Logistica در برلین

SaaS
نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) یک مدل مجوز و تحویل نرم‌افزار است که در آن نرم‌افزار بر اساس اشتراک مجوز دارد و به صورت مرکزی میزبانی می‌شود. کاربر از طریق اینترنت به آن دسترسی خواهد داشت و برای اینکه بتواند از نرم افزار استفاده کند باید هزینه ای بپردازد. رایج ترین مثال (مشتری) نتفلیکس است که شما به صورت آنلاین به آن دسترسی دارید، فیلم ها/سریال ها در مالکیت نتفلیکس باقی می مانند و برای ادامه استفاده از آن باید به پرداخت اشتراک خود ادامه دهید.

برای اطلاعات بیشتر:
آنلوت اشمیتز
UTwente
+31(0)615569191
+64(0)2102988534
[email protected]
www.linkedin.com/in/annelot-schmeitz-731437a6/



منبع

پرورش دهندگان برای چه چیزی می توانند از نتایج این مطالعه استفاده کنند؟
1. پرورش دهندگان بهتر از مزایای راه حل های SaaS مطلع خواهند شد
2. ارائه دهندگان AgTech توجه بیشتری به نیازهای پرورش دهنده خواهند داشت. ارائه دهندگان AgTech می توانند از نتایج برای تبدیل شدن به یک “تسهیل کننده ارزش” استفاده کنند و بنابراین مشتری را در مرکز ارزش آفرینی قرار دهند.
3. نتیجه مطالعه را می توان به عنوان یک گواهی استفاده کرد و به کشاورزان موانع و سازندگان پذیرش SaaS را نشان داد. از آنجایی که به نظر می رسد تولیدکنندگان به نظر سایر تولیدکنندگان ارزش زیادی قائل هستند، می توانند هنگام بررسی SaaS از نتایج استفاده کنند.

پرورش دهندگان چگونه می توانند کمک/ مشارکت کنند؟
مصاحبه هایی با پرورش دهندگان از هر سه بازار (هلند، مکزیک و مراکش) برگزار می شود، که در آن سوالاتی در مورد پذیرش راه حل های SaaS پرسیده می شود. مصاحبه شوندگان در حال حاضر مجبور نیستند خودشان از SaaS استفاده کنند. مصاحبه ها بصورت آنلاین برگزار می شود و حداکثر یک ساعت از وقت شما را می گیرد.

حتی با وجود اینکه مزایای زیادی در مورد نرم افزار به عنوان سرویس برای صنعت باغبانی تعریف شده است، آنلوت اشمیتز می بیند که هنوز میزان استفاده ناامید کننده پایینی وجود دارد. او در حال حاضر در حال تحقیق بیشتر در مورد موانعی است که تولیدکنندگان (محیط کنترل شده) را از اتخاذ راه حل های SaaS در مزرعه خود باز می دارد.

پژوهش
همانطور که گفته شد، او در حال حاضر در حال تحقیق در مورد این موضوع است. تحقیق در مورد چیست؟ “اگرچه مزایای زیادی در مورد SaaS برای بخش کشاورزی (پوشیده) تعریف شده است، اما هنوز نرخ بهره برداری ناامیدکننده ای وجود دارد. به همین دلیل است که هدف تحقیق بررسی بیشتر موانعی است که کشاورزان (محیط کنترل شده) را از پذیرش SaaS باز می دارد. راه حل ها در مزرعه آنها.”

برای درک این موضوع، مهم است که بدانید راه حل های SaaS چه ارزشی برای تولیدکنندگان دارد (چه ارزشی در هنگام استفاده از SaaS ایجاد می کنند؟). Annelot در حال حاضر در حال انجام مصاحبه با پرورش دهندگان در مورد این موضوع است.

از پرورش دهندگان هلند، مراکش و مکزیک دعوت شده است تا در یک تحقیق جدید در مورد نرم افزار به عنوان سرویس شرکت کنند. لطفاً اطلاعات تماس Annelot Schmeitz را در زیر بیابید.