“آماده شدن برای رشد در 139 امین کنوانسیون سالانه SAF”



سی و نهمین کنوانسیون سالانه انجمن گل‌فروشان آمریکایی (SAF)، SAF میامی 2024، از 6 تا 9 اوت در استراحتگاه و اسپای JW Marriott Turnberry در میامی برگزار می‌شود. این رویداد نوید یک برنامه جامع از آموزش، بینش، الهام و ارتباطات را می دهد تا به شرکت کنندگان کمک کند تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرند.

کریستین گونتر از گلن برنی، مریلند، که در کنوانسیون SAF در سال 2023 شرکت کرد، می گوید: «حضور در یک رویداد SAF روح شما را به آتش می کشد. من ایده‌ها و الهام‌های زیادی برای به‌روزرسانی شیوه‌های کسب‌وکارم دارم، نه تنها برای تبلیغ فروشگاهمان بلکه به طور کلی صنعت گل.»

این کنوانسیون شامل 20 جلسه آموزشی است که شامل چهار مسیر اصلی یادگیری است: عملیات و استراتژی، رشد و سودآوری، استعداد و نیروی انسانی، و روندهای گل. شرکت‌کنندگان همچنین در یک بحث تعاملی در مورد روندها و چالش‌ها شرکت خواهند کرد و سخنرانی‌های کلیدی را در مورد بزرگ‌ترین چالش‌ها و فرصت‌های صنعت خواهند شنید.

اتصالات ایجاد کنید
شرکت کنندگان فرصت های زیادی برای شبکه سازی در مهمانی استقبال رئیس جمهور به میزبانی رئیس SAF، اسکار فرناندز، خواهند داشت. اولین پذیرش تایمر برای کسانی که تازه وارد این کنوانسیون شده اند، پذیرش نسل بعدی برای متخصصان گل 45 سال و کمتر، و مهمانی SAFPAC، که در آن متخصصان گل سرگرم خواهند شد و برای صندوق اقدام سیاسی SAF پول جمع می کنند.

فرناندز می‌گوید: «سال به سال، این کنوانسیون در گردهم‌آوری تمام بخش‌های صنعت گل‌سازی برای ارائه هر آنچه که صاحبان کسب‌وکار برای عبور از چالش‌ها، استفاده از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی برای موفقیت نیاز دارند، برتری می‌یابد. “شما نمی توانید آن را از دست بدهید.”

برای ثبت نام در SAFF Miami 2024 اینجا را کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

تاریخ انتشار:

منبع