“ژنتیک خیره کننده زیر آفتاب استوایی در سنگاپور”

این آزمایش آسیای جنوب شرقی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم بین المللی مشهور برای نمایش ژنتیک در زیر آفتاب استوایی است.

حضار
این رویداد بیش از 150 بازدید کننده را از سنگاپور و بازارهای بین المللی جذب کرد. در میان آنها گروهی متشکل از 20 کشاورز و پرورش دهندگان مالزیایی از اندونزی و ویتنام بودند.

Sunfinity و Imara XL Star Mix با 4 رنگ تفکیک کننده محصولات منتخبی هستند که تیم ارتباطی Garden by the Bay به زودی در مجله صنعت باغبانی خود در شبکه های اجتماعی منتشر خواهند کرد.

گروه بزرگی از پرورش دهندگان مالزیایی علاقه زیادی به گونه های گل اطلسی نشان دادند و به دنبال گونه های جدیدی برای جایگزینی ژنتیک فعلی خود بودند. خانم Suwanprapa توصیه کرد از FotoFinish استفاده کنید و مرحله بعدی آزمایشی برای بررسی عملکرد آن خواهد بود. علاوه بر این، آنها بیشتر متقاعد شده اند که از Vinca Cora Cascade XDR برای جایگزینی انواع فعلی Vinca Mediterranean خود استفاده کنند.

موضوع امسال “باغ های معلق در کنار خلیج” بود. و به همین دلیل است که ویترین Syngenta Flowers بر روی گونه های مقاوم در برابر گرما متمرکز شده است که در یک سبد آویز بسیار خوب عمل می کنند.

در گل اطلسی، جسیکا باید تماشاگران را متقاعد می کرد که گلدان های گلدار بزرگ واقعاً از دانه ها هستند و نه گونه های رویشی. FotoFinish، FlashForward (چند فلور)، و Skybox سه سری از نوع آونگی خیره کننده با عادت پخش یکنواخت و زمان گلدهی فوق العاده هستند. پوشش فوتو حساسیت طول روز را کاهش می دهد که باعث می شود گلدهی قابل برنامه ریزی عالی در 9-10 هفته باشد. Skybox دارای الگوی ستاره ای بسیار یکنواخت و خودنمایی است که گزینه ای با کیفیت برای تبلیغات بهار با حجم بالا ارائه می دهد. و گیاهان مرتب FlashForward نسبت به گل اطلسی‌های دنباله‌دار سنتی مدت بیشتری در خرده‌فروشی نگهداری می‌شوند و همراهانشان را در ظروف مخلوط رشد نمی‌دهند. بنابراین به تنهایی و با دیگران خوب بازی می کند.


مدیر حساب کلیدی جسیکا سووانپراپا

و وقتی صحبت از XDR (مقاومت اضافی در برابر بیماری) می شود، Imara XL می تواند روی قدردانی بسیاری از مخاطب حساب کند. کپک پرزکی در بسیاری از بازارها به یک مسئله تبدیل شده است و درجه مقاومت بالای ایمارا ژنتیک انتخابی برای “پس گرفتن سایه” است.

بسیاری از منظره‌سازان سنگاپور از عملکرد Sunfinity هیجان‌زده بودند و مایلند Sunfinity را در امکانات خود آزمایش کنند.

جسیکا مدت زیادی طول کشید تا مخاطبان خود را متقاعد کند که بیش از صد گل می توانند از یک دانه گل آفتابگردان بیرون بیایند. “ما آفتابی بودن نسل بعدی گل آفتابگردان است. این گل بی وقفه و گل های مداوم در تمام فصل ارائه می دهد. گیاهان چند شکوفه حتی به باغبان خانگی این فرصت را می دهند که گل ها را در داخل خانه و همچنین در باغ برش داده و از آنها لذت ببرند.

“این واقعاً واقعاً موفق بود!” این نتیجه هیجان انگیز جسیکا سووانپراپا، مدیر حساب کلیدی شرکت Syngenta Flowers Business International بود. جسیکا در مورد مشارکت Syngenta Flowers در دادگاه 2022 Gardens by the Bay در سنگاپور در 30 جولای منعکس کرد.

هیئت کوچکی از دفتر مرکزی Syngenta APAC در این ارائه حضور داشتند. همکاران هیجان خود را در مورد Syngenta Flowers نشان دادند: “من هرگز نمی دانستم که ما چنین ژنتیک گل های زیبایی را در شرکت خود داریم. این واقعا شگفت انگیز است.” جسیکا یک سورپرایز کوچک برای آنها داشت. همه همکاران Syngenta می توانند گلدان گل اطلسی Skybox را برای لذت بردن در خانه به خانه بیاورند.

همه محصولات در هر دو گلخانه قابل کنترل و در فضای باز رشد کردند تا عملکردهای مختلف گیاه را نشان دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
گل سینجنتا
www.syngentaflowers.com

آزمایش رقم بریدر
Gardens by the Bay در سنگاپور چندین شرکت پرورش دهنده بین المللی را به دومین ابتکار آزمایشی پرورش دهنده ارقام دعوت کرد. تیم تحقیقات و باغبانی در باغ‌ها آزمایش‌ها را همراه با پشتیبانی فنی مشاور کمیته تحقیقات دکتر پل فیشر از دانشگاه فلوریدا انجام دادند. Syngenta از ابتدای این رویداد سالانه شریک بوده است و با افتخار مجموعه خود را همراه با یک نمایش بازاریابی روان ارائه کرده است.



منبع

ارائه ژنتیک جدید
جسیکا مخاطبانش را با Vinca مقاوم در برابر بیماری اضافی در سریال شگفت زده کرد. Cora Cascade XDR. این وینکا دنباله دار تنها در بازار است که از سطوح بالایی از سویه های متعدد فیتوفتورای هوایی نیرو می گیرد. عادت پراکندگی تپه‌ای آن، آن را برای سبدهای تابستانی خزدار، ظروف مخلوط و تخت‌های چشم‌انداز بزرگ ایده‌آل می‌کند.