“هم اکنون تا 30 درصد کاهش وزن برای سطل های 5، 8 و 10 لیتری”

از سطل های گل علاوه بر حمل و نقل و ارائه گل در مغازه ها برای مصارف تزئینی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، آنها با گل پر می شوند و در عروسی ها، مهمانی ها و رویدادهای دیگر برپا می شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
Desch

desch.nl



منبع

Kees Waqué، مدیر خرده‌فروشی و بازاریابی در Desch، هنگام صحبت در مورد سطل‌های گل Desch IPP می‌گوید: «این سطل‌های گل یک وسیله مفید برای حمل، نگهداری و نمایش گل‌ها هستند. برای ساخت سطل های گل از پلاستیک بازیافتی استفاده می شود. علاوه بر این، آنها سبک، بادوام و ضد آب هستند.

“انتخاب سطل گل مناسب برای گل هایی که می خواهید حمل کنید یا ارائه دهید بسیار مهم است. انتخاب اندازه مناسب کمک می کند تا مطمئن شوید که گل ها به خوبی محافظت می شوند و برای مدت طولانی تری تازه می مانند. برخی از طراحان مغازه های داخلی مبلمان خاصی را برای جای دادن گل ها ایجاد کرده اند. سطل های گل Desch-IPP.”

مجموعه سطل های گل شامل هشت اندازه از 2 تا 13 لیتر است. اخیراً، تکنیک‌های پیشرفته، اندازه‌های 5، 8 و 10 لیتری را نازک‌تر کرده و وزن آن‌ها را تا حدود 30 درصد کاهش می‌دهد.

سطل های گل؛ از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. آنها به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند و برای استفاده مجدد بسیار مناسب هستند. استفاده از سطل های گل قابل استفاده مجدد جایگزین خوبی برای سطل های یکبار مصرف است.

سطل های گل به طور گسترده توسط گل فروشی ها، مراکز باغ و سوپرمارکت ها برای نمایش و فروش گل استفاده می شود. آنها نه تنها برای حمل و نقل گل راحت هستند، بلکه تصویری حرفه ای و مرتب به نمایش می گذارند. Waqué توضیح می دهد که جدا از آن، سطل های گل به تازه نگه داشتن گل ها کمک می کنند.

به طور خلاصه، سطل گل Desch-IPP یک وسیله مفید و بادوام برای حمل، نگهداری و ارائه گل است.