“همپوشانی روز زن و روز مادر بریتانیا منجر به تقاضای زیاد برای گل های ما می شود”



پابلو بازانی، لا پلازولتا:

روز جهانی زن (8 مارس) نزدیک است، یعنی زمان شلوغی برای بسیاری از پرورش دهندگان گل. همچنین، برای La Plazoleta، در آستانه این تعطیلات، به ویژه امسال که روز زن در بریتانیا در 10 مارس جشن گرفته می شود، شلوغ بوده است. مدیر کل این مزرعه گل کلمبیایی.


Camilo و Pablo Bazzani در Proflora 2023 در بوگوتا، کلمبیا.

La Plazoleta در آلسترومریا و گل های تابستانی با کیفیت بالا تخصص دارد و به گفته باززنی، محصولات آنها در بازارهایی که این جشن در میان مصرف کنندگان و واردکنندگان برجسته است، بازخورد مثبت دریافت کرد، بنابراین در کشورهایی مانند جمهوری چک، لهستان و روسیه. به دنبال یک روز نسبتا آرام ولنتاین، سطح تولید ما برای پاسخگویی به افزایش تقاضا و تامین نیازهای مشتریان بهینه بود.

باززنی اشاره می کند که یکی از چالش های قابل توجه امسال، همپوشانی با روز مادر در بریتانیا بود که در همان بازه زمانی قرار گرفت. امسال، روز مادر در بریتانیا در 10 مارس جشن گرفته می‌شود. “در هفته‌های نزدیک به این تعطیلات، ما شاهد افزایش 14 درصدی تقاضا بودیم.” با وجود این، مزرعه موفق شد انتظارات فروش را برآورده کند. این همچنین به لطف شرایط آب و هوایی مطلوب در کلمبیا است که با آسمان صاف و آفتاب مشخص می شود.

در مجموع، دوره موفقی برای لاپلازولتا بوده است و باززنی از نتایج آن راضی است. ما مشتاقانه منتظر رشد و موفقیت در ماه های آینده هستیم.

برای اطلاعات بیشترtion:
پابلو بازانی
پلازولتا
ایمیل: [email protected]
www.laplazoleta.com

تاریخ انتشار:

نویسنده:

الیتا ولیکوپ



©

FloralDaily.com

منبع