نمایشگاه بین المللی باغ سانچئونمن 2023 در کره جنوبی افتتاح شد

رئیس جمهور یون خطاب به حضار گفت: «خلیج سانچئون جایی است که طبیعت و فرهنگ در آن هماهنگ هستند. می توانی گرمای بهار را حس کنی باغ یک اثر فرهنگی و هنری است که از طبیعت بهره می‌برد و در عین حال مکانی است که شهروندان می‌توانند در آن از یک زندگی سالم و روزانه لذت ببرند.»

AIPH مصوب 2023 نمایشگاه بین المللی باغ Suncheonman با چراغ سبز رئیس جمهور کره جنوبی و پذیرای 150000 بازدید کننده در روز اول خود با موضوع “ما در باغ زندگی می کنیم” دریافت کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org



منبع

انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغبانی (AIPH) در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی باغ سانچئونمن 2023 در جمهوری کره جنوبی حضور داشت. رئیس جمهور یون سوک یول و بانوی اول کیم کئون هی در مراسم پیش از افتتاحیه روز جمعه، 31 مارس شرکت کردند.

در روزهای منتهی به افتتاحیه نمایشگاه، یک هیئت داوری بین المللی AIPH باغ های شرکت کننده را نه فقط به خاطر طرح های کاشت، بلکه اینکه آیا آنها پیام متمرکز نمایشگاه را برای آینده ارائه می دهند، قضاوت کردند.

به همراه رهبران محلی، لئوناردو کاپیتانیو، رئیس AIPH و تیم بریرکلیف، دبیر کل، روبان افتتاحیه رسمی نمایشگاه بین المللی باغبانی رده B مورد تایید AIPH در 1 آوریل را بریدند و از 150000 بازدیدکننده استقبال کردند تا جشن گیاهان سبز و گل های رنگارنگ اکسپو را تجربه کنند.

“ما در باغ زندگی می کنیم” موضوع نمایشگاه بین المللی باغبانی است، و جاه طلبی شهر این است که در طول این نمایشگاه بین المللی باغبانی، فرهنگ باغ را جشن بگیرد و اقدامات تغییرات آب و هوایی را به مدت شش ماه ترویج کند.

کیم یونگ‌روک، فرماندار استان جیولانام دو در سخنرانی تبریک خود توضیح داد: این اکسپو باغی است که به طور طبیعی وارد شهر می‌شود. ما در حال نشان دادن نقشه آینده هستیم که در آن جامعه بدون کربن در واکنش به تغییرات آب و هوایی تحقق می یابد.

سایت اکسپو دارای بیش از 2.5 میلیون گیاه از 120 گونه گل تازه کاشته شده یا موجود است. کشورهای شرکت کننده باغ های خود را به نمایش خواهند گذاشت و نمایش های فرهنگی و سنتی را در مراسم روز ملی برگزار خواهند کرد.

آقای کاپیتانیو در سخنرانی خود گفت: «مشخص است که چگونه شهر شما به یک نمونه زنده از یک شهر سبز تبدیل شده است. نه تنها تلاش خود را برای بازسازی و ایجاد زیستگاه های تالاب زیبا انجام داده اید، بلکه باغبانی و باغبانی را به یکی از ویژگی های اصلی زندگی برای هر شهروند سانچئون تبدیل کرده اید. این بدان معناست که شما حق دارید این اکسپو را با موضوع «ما در باغ زندگی می‌کنیم» اجرا کنید.

دبیر کل AIPH، تیم بریرکلیف، اظهار داشت: «باغ‌های این نمایشگاه همه را ترغیب می‌کند که در کجا و چگونه زندگی می‌کنند و چگونه زندگی در باغ چیزی است که می‌تواند برای همه خوب باشد. وی افزود: با 150000 بازدیدکننده در اولین روز نمایشگاه، آنها به خوبی در مسیر رسیدن به هدف 8 میلیون بازدیدکننده خود قرار دارند.

این دومین نسخه از نمایشگاه باغ Suncheonman بر اساس میراث باغ ملی نمایشگاه 2013 ساخته شده است. در طول ده سال این سایت به یک جاذبه گردشگری زیست محیطی تبدیل شده است. اکنون، اکسپو پارک 2023 بر اساس این کار خوب ساخته شده است. مساحت آن دو برابر 193 هکتار است.