مراکز باغی که امیدوارند پس از همه گیری رشد کنند



مراکز باغ از رونق همه گیر برخوردار بودند، به ویژه با هزاره ها، زیرا مردم در طول قرنطینه به دنبال فعالیت در فضای باز بودند. حال سوال این است که آیا آن شست های سبز رنگ به این عادت پایبند خواهند بود؟

بر اساس نظرسنجی ملی باغبانی انجمن ملی باغبانی در سال 2023، در سال 2022، 80 درصد از خانوارهای ایالات متحده در فعالیت های چمن کاری و باغبانی شرکت کردند که بالاترین میزان در پنج سال گذشته است. هزینه برای فعالیت های چمن و باغبانی به طور متوسط ​​به 616 دلار برای هر خانوار در سال 2022 افزایش یافت که نسبت به سال 2021 افزایش 74 دلاری داشت.

دنی سامرز، مدیر عامل The Garden Center Group، که فروش حدود 125 مرکز را در سراسر کشور دنبال می‌کند، گفت: فروش در مقایسه با سال 2019 حدود 25 درصد افزایش یافته است. اما مجموع فروش بین سال‌های 2022 و 2023 کاهش یافته است.

طبق گفته سامرز، فصل بهار بسیار مهم است زیرا مراکز باغ می توانند حدود 60 درصد از فروش را در طول 12 هفته بهار انجام دهند. این به ویژه برای مراکز در شمال صادق است زیرا ماه های کمتری برای کاشت وجود دارد. برای به دست آوردن مجدد شتاب فروش، مراکز باغ باید تعدادی از چالش ها را با شروع فصل بهار دیگری پشت سر بگذارند. مهمترین آنها آب و هوای ناپایدار و هزینه های بالاتر برای نیروی کار و مواد گیاهی است که به نوبه خود شرکت ها را مجبور به افزایش قیمت برای مشتریان کرده است.

در arkansasonline.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع